Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaka nr 2
Ettan står i ugnen
 

Bifogade filer

  • 20230514_105853.jpg
    20230514_105853.jpg
    347 KB · Visningar: 13
Vaknade upp med en svag förkylning, förhoppningsvis utvecklas den inte till något utan går att sova bort..!
Har inte orkat ta tag i något av det jag behöver göra idag, så ska snart försöka samla nog energi att; plantera om en krydda och se om den överlever, skriva klart ett manus, diska och laga matlådor. Tror det är det som verkligen måste göras idag. Borde egentligen gå ut med återvinningen, men det kan sparas till i morgon i värsta fall..
 
Tror att jag har en förkylning i kroppen, känner mig konstigt och tjurig som ett småbarn utan att ha någon att tjura på. Jag är inte ens sugen på godiset jag har hemma så något är helt klart fel 😁

Nåja, ska försöka ta mig iväg till stugan och vårstäda klart i rabattera. Kanske köpa någon färdigmat så att det inte känns så överväldigande.
 
Var förbi några klädaffärer i centrum för att kolla efter svala shorts. Sladdriga shorts av till synes pissig kvalitet skulle de ha 500 spänn för! Resten var sydda så konstigt att det stramade överallt när man försökte röra sig, trots rätt storlek (tog jag en större storlek så rasade de av mig istället..). Så, nu funderar jag på om det skulle vara svårt eller inte att sy egna. Några second hand-butiker finns inte här längre tyvärr så jag är fast med de vanliga klädaffärerna annars.

Ska nog testa att sy något senare. Men först borde jag äta lunch.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 116
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 444
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 833
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp