Vi är uråldriga med andra ordJag var född moster så jag blev gammelmoster som typ 15 åring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är uråldriga med andra ordJag var född moster så jag blev gammelmoster som typ 15 åring
Alltså jag gissar på att nackspärren beror på att din kropp försöker tala om för dig att maken bör ta dammsugningen bc reasons..Jag sitter i soffan med vetekudde på nacken och försöker lindra ett nackspärr som jag dragits med sedan igår men som blivit värre idag. Jag masserar med triggerboll mot väggen flera gånger om dagen och har försökt stretcha lite lätt, men det verkar vara en ovanligt envis typ. Jag som skulle få en massa gjort idag Lyckades springa en runda och rensa ur garderoben en sväng i alla fall, men när det sedan kom till dammsugning sa nacken stopp. Hoppas att det släpper snart, annars kan det bli en ovanligt plågsam arbetsdag imorgon!
Jag vet exakt vad det är var mer en fråga till övrigt bukefolkKan rekommendera appen PlantNet, där kan man ladda upp foton på växter/blommor/frukter man inte känner igen och så ger den förslag på vad det kan vara. Det funkar inte alltid, beror nog lite på hur pass ovanligt det man försöker identifiera är, men i 9 fall av 10 är den toppen tycker jag!
Är det nu jag ska erkänna att jag tycker ganska mycket om att dammsuga?Alltså jag gissar på att nackspärren beror på att din kropp försöker tala om för dig att maken bör ta dammsugningen bc reasons..
Mvh hatar att dammsuga och gör nästan vad som helst för att slippa just det momentet
Aha! Ja jag har inte en susning, och det är fusk om jag använder nämnda app va?Jag vet exakt vad det är var mer en fråga till övrigt bukefolk
Aha! Ja jag har inte en susning, och det är fusk om jag använder nämnda app va?
Vad är det för fel på dig?Är det nu jag ska erkänna att jag tycker ganska mycket om att dammsuga?
Är det nu jag ska erkänna att jag tycker ganska mycket om att dammsuga?
Min ena brorson fyllde 19 för typ en månad sen. Han var 6 veckor när jag tog studenten. Jag är INTE okej med det faktiskt
Jag förstår dig helt och fulltFör några år sen fick jag förfrågan om jag kunde vara handledare åt en nyutbildad busschaufför (från gymnasiet) som skulle lära sig linjerna. Visst, svarade jag. Sen lite senare, kom jag fram till att han föddes samma år jag började köra buss. Höll på att ringa och ångra mig, aldrig känt mig så gammal.
Så där är det med ett par favoritörhängen med tillhörande halsband. Puts väck! Och varit borta i över två år nu. Har för mig jag gömde dem när jag skulle åka iväg nånstans eller hur det nu var. Men jag minns inte vart jag la dem och har letat överalltTill allas stora överraskning - not. Så letar jag efter något jag lagt på ett säkert ställe och nu inte hittar