Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Saker som kan hända när man har tråkigt 😅 (havreflarn)
IMG_0234.jpeg
 
Jag ar vaken ... och jag borjar kanna mig som @LadyCovergirl I dag har vi en rekryterings "event" pa stan igen och ska vara ute i 5 timmar. Dessutom maste jag baka en till tartbotten den jag hade var lite for "insjunken" och jag fick bara ut tva fina lager, men behover ett tredje for fodelsedags tartan i morgon.

Sa en till sockerkaka till tartbotten (och jag tanker verkligen frysa det som blir over) ska tillverkas i dag. Jag behover ocksa baka mjukt tunnbrod da jag tankt bjuda pa grillad korv och hamburgare och kom pa hur himla gott det ar med tunnbröds rulle och hur lange sedan jag haft en sadan. Jag behover ocksa handla lite allmant smatt och gott att lagga pa grillen. Jag hade tankt en farsk Ananas, men hittade ingen i gar sa det far kanske bli persikor i stallet ... men handlings listan borjar bli lang!

Och sa behover jag gora mer raksallad :o den jag gjorde i gar kvall blev sa god att jag kanske at upp lite for mycket.🙄 Jag undrar sa varfor jag drar igang sadana har project? :cautious:
 
Har klippt ca 1/4 - 1/3 av gräsmattan, när jag klippt resten får jag börja om igen då jag hade högsta läget nu och behöver klippa ner den ytterligare. Ska nog sätta mig i solen och montera min nya grill medan jag tar ett glas vin eller två, får se om jag orkar grilla ikväll eller om jag gör det i morgon. Ska även förhoppningsvis få hem ett par traktorlass hästskit i morgon till mina odlingar så det var nödvändigt att klippa gräset först. :up:
 
Har klippt ca 1/4 - 1/3 av gräsmattan, när jag klippt resten får jag börja om igen då jag hade högsta läget nu och behöver klippa ner den ytterligare. Ska nog sätta mig i solen och montera min nya grill medan jag tar ett glas vin eller två, får se om jag orkar grilla ikväll eller om jag gör det i morgon. Ska även förhoppningsvis få hem ett par traktorlass hästskit i morgon till mina odlingar så det var nödvändigt att klippa gräset först. :up:
Välkommen till min värld, det där klippandet har jag hållt på med sen i måndags em, nu är jag inne på slutspurten o har bara en del utanför staktet att klippa sen.
 
Välkommen till min värld, det där klippandet har jag hållt på med sen i måndags em, nu är jag inne på slutspurten o har bara en del utanför staktet att klippa sen.
Välkommen? Den världen har jag levt i ända sedan jag sparkade ut exet och tog över klippningen själv, så välklippt var aldrig gräset under hans tid när han självpåtaget var den som skulle "sköta" det. Det var som en åker när jag tog över, stora tuvor överallt. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 116
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 835
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp