Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Lohiloglass, är inte mycket socker i dem (7,3 % socker i de glassarna jag ätit idag) att jag ska äta glass till middag var ett skämt.Blir du inte väldigt trött på att äta bara söta saker? Jag hade inte klarat en hel dag på den dieten...
Moster som bor på västra sidan skulle springa där idag .Stämmer bra
Gott !Saker som kan hända när man har tråkigt (havreflarn)Visa bifogad fil 118876
Det blev jättegott faktiskt!Gott !
Låt dem sköta sin egen matlagning, varför passar du upp på dem? De är ju vuxna!Ät totalt slut
Så kvavt ute
Nu laga mat till de inneboende.
Imorgon får de lösa mat själva
Välkommen till min värld, det där klippandet har jag hållt på med sen i måndags em, nu är jag inne på slutspurten o har bara en del utanför staktet att klippa sen.Har klippt ca 1/4 - 1/3 av gräsmattan, när jag klippt resten får jag börja om igen då jag hade högsta läget nu och behöver klippa ner den ytterligare. Ska nog sätta mig i solen och montera min nya grill medan jag tar ett glas vin eller två, får se om jag orkar grilla ikväll eller om jag gör det i morgon. Ska även förhoppningsvis få hem ett par traktorlass hästskit i morgon till mina odlingar så det var nödvändigt att klippa gräset först.
Välkommen? Den världen har jag levt i ända sedan jag sparkade ut exet och tog över klippningen själv, så välklippt var aldrig gräset under hans tid när han självpåtaget var den som skulle "sköta" det. Det var som en åker när jag tog över, stora tuvor överallt.Välkommen till min värld, det där klippandet har jag hållt på med sen i måndags em, nu är jag inne på slutspurten o har bara en del utanför staktet att klippa sen.