Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad lakaren sa var att man "inte kan ha ett revben flyta omkring". Det maste atgardas. Kanske de gor annorlunda har, men om revbenet ror sig mog de andra revbenen gor det ganska rejalt ont sa jag bara antog att det atgardas overallt.
Vad lakaren sa var att man "inte kan ha ett revben flyta omkring". Det maste atgardas. Kanske de gor annorlunda har, men om revbenet ror sig mog de andra revbenen gor det ganska rejalt ont sa jag bara antog att det atgardas overallt.
Popped rib = luxerat revben.Sa har sager WebMD
Jag tryckte igenom örhängen för första gången på säkert tio år eller mer. Det var nemas problemas.Har på mig örhängen. har inte haft det på så länge att hålen nästan vuxit igen. Så nu behöver jag se till att de är fortsatt öppna.
Jag tryckte igenom örhängen för första gången på säkert tio år eller mer. Det var nemas problemas.
Dagens ridpass på banan med min 4 åring. Gick super. Vi travade några varv åt vardera håll, försökte oss på att svänga även i trav. Gick toppenbra det med. Han är lyhörd för signalerna man ger honom. Han har även gått ner i vikt vilket gör mig glad, han behöver ner mer men det kommer så småningom. Han söker sig ner emellanåt också och höjer upp ryggen i små stunder. Det är inget jag egentligen försöker just nu. Men jag är så glad för min lilla ponny. Jag filmar själv när jag rider och därför är vinkeln inte det bästa. Får införskaffa Pivo eller vad det heter för att kunna filma mer i rätt vinkel för att se vad jag kan göra bättre. Men dagens pass är jag nöjd med. Vi skrittar alltid igång i 10-15 minuter och sen blir det varierat med trav och skritt resterande 15 minuter. Han lär sig fort!
Visa bifogad fil 118248
vi sparkar varandra i arslet... jag skall ut i köket och fixa korv med bröd...Nu försöker jag peppa mig till att äta och sen göra stroganoff. Går sådär.
vi sparkar varandra i arslet... jag skall ut i köket och fixa korv med bröd...
Nu försöker jag peppa mig till att äta och sen göra stroganoff. Går sådär.
Meeeeeeeeeeen, sluta nu! Jag åt just men ser en mumsig korv med bröd o rostad lök framför migPerfekt!! Spark, spark.
Fast nu blev jag sugen på korv med bröd…