Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp. Här var en förpassad till nedervåningen.
Tonårshäng i dotterns rum på övervåningen och sonen bakar åt kompis, de ska hänga i lillstugan snart.
Yngsta dottern har jag kört till min vän med barn för översovning.
Så jag dricker ett glas bubbel i vardagsrummet. Sedan tänkte jag fortsätta med min evighetssyssla, nämligen trimning av liten hund.
20230506_193503.jpg

Trevligt sällskap I soffan :love:.
 
Kämpar med att acceptera att vi, av olika anledningar, har olika kapacitet och det känns som att jag drar hästlasset för vissa människor. Men idag, i stället för att sura, väljer jag tacksamhet över att jag orkar så mycket (just nu) och jag själv haft psykisk ohälsa som gör att jag förstår vissa människor bättre.

Nu ska jag hälla upp sista slatten rödvin från middagen igår och sänka en chokladkaka. Maken nattar dottern och kommer nog ner snart. Han är jäkla fin han. Honom är jag också tacksam över.
 
Jahapp. Här var en förpassad till nedervåningen.
Tonårshäng i dotterns rum på övervåningen och sonen bakar åt kompis, de ska hänga i lillstugan snart.
Yngsta dottern har jag kört till min vän med barn för översovning.
Så jag dricker ett glas bubbel i vardagsrummet. Sedan tänkte jag fortsätta med min evighetssyssla, nämligen trimning av liten hund.
Visa bifogad fil 118260
Trevligt sällskap I soffan :love:.

Jag såg bara katten först (liten mobilbild) och tänkte stackars katt som kallas för hund och dessutom måste trimmas. :rofl:
 
"Mitt" häkte har haft en ganska lugn och fin dag. Två andra häkten inte lika lugnt och fint = mitt jobb att lösa :meh:
Nåja, förhoppningsvis har allt löst sig nu och sen fortsätter jag arbetet imorgon :)

Stallet är klart så nu ska jag duscha, förbereda inför imorgon och äta kvällsmat. Sova lite skapligt tidigt är också en tanke :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 128
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 844
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp