Låter gott!
Det var mycket gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter gott!
Ni är ju jättegulliga, ju .Varit sjukt trött ett tag och i dag har jag bara matat och gått ut med hundar och legat i sängen och vilat. Gick nyss upp och såg att idén att lägga sig med blött, utsläppet hår gett mig samma look som min hund. Hon har börjat få mer hår på öronen. Men det står rätt upp/ut. Vi ser ut som att jag aldrig hört talas om borste och bor i en grotta i skogen.
Visa bifogad fil 118234
Det lät ju underbart! Mums. Synd på sorbeten.Har precis inmundigat en fantastisk ramslöksrisotto med sparris, rostade grönsaker och pumpakärnor. Önskar nu bara att jag hade passionsfrukts- och mangosorbet hemma.
Kanske övergått i influensa istället? Hög puls är inte konstigt med den febern. Krya på dig ❤Ligger i soffan och är förbannad! Har varit förkyld sedan förra fredagen och det går inte över. Tvärtom! Jag blir sämre! Hur är det ens möjligt? Har verkligen tagit det lugn och vilat mycket, men nu ligger jag här med 39 i feber och hundra i vilopuls.
Vi åt det med som lunch, utan rostad lök . Men visst är den godNu har jag mumsat i mig en ost&bacon korv med bröd,tyvärr hade jag ingen rostad lök hemma men det var gott ändå.
Jag är väldigt 4 kantig i mitt korvätande, så har just upptäckt den pga min granne här nere i Skåne som lät mig provbita i hennes för ett par veckor sedan, dom är jätte goda och jag äter inte ens tjock korv egentligen, men man lär sig nya saker hela tiden.Vi åt det med som lunch, utan rostad lök . Men visst är den god
Aha . Jo absolutJag är väldigt 4 kantig i mitt korvätande, så har just upptäckt den pga min granne här nere i Skåne som lät mig provbita i hennes för ett par veckor sedan, dom är jätte goda och jag äter inte ens tjock korv egentligen, men man lär sig nya saker hela tiden.
Lusse hade aldrig förlåtit mig för något dylikt tilltag. Han är rättmätig härskare över alltet han, och därmed också KATT med stora bokstäver. Hund -det är en sån där som ska hållas under herrans tukt och förmaning (och under tassen) det.Jag såg bara katten först (liten mobilbild) och tänkte stackars katt som kallas för hund och dessutom måste trimmas.
Ska lägga mig.
Så skönt så.
Bara 21 dagar kvar av detta läsår
Funderar om jag orkar vara uppe och kolla Edmonton-Vegas som börjar om en halvtimme. Kanske ska lägga mig i sängen och sätta på matchen, och se om jag kan hålla mig vaken.
Vi har 30 dagar eller sa kvar. Slutar Juni 16.
Maken borjade titta pa den men efter forsta periode forklarade att den inte var "intressant" ... och gav upp. Det har nog aldrig hant forut.
Inte ett fan av Oilers, eh?