Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bananmarmelad!?Söndagsfrukost, kokat bananmarmelad som ska kylas kvickt och gräddat scones.
Visa bifogad fil 118306
Jag tycker också synd om dem. Tror inte alltid att det är så himla roligt. Ungefär som att vara telefonförsäljare, tänker jag.Hade dörrknackare här nyss som "ville uppmuntra folk att läsa bibeln" Haha, lycka till med det tänkte jag. Tycker nästan synd om dem för att de ödslar tid på att gå hit och knacka på.
Jag har svårt att se stallfria dagar som skönaVaknade för en stund sen och ligger och drar mig. Men jag var uppe på toa både 4 och 7, för att sen ta evigheter på mig att somna igen. Hopplöst när det blir såna dagar. Har fått mina nio timmar utspritt på elva timmar (somnade såklart inte före tolv).
Men idag gör det ingenting, för jag ska knappt lyfta ett finger. Kanske åker jag inte ens till stallet. Skönt!
Tror de var från Jehovas eller någon annan religiös sekt. Tyvärr har jag väldigt lite till övers för folk som försöker pracka på folk deras religiösa progaganda. Folk får tro på vad tusan de vill så länge de inte försöker tvinga på det på andra.Jag tycker också synd om dem. Tror inte alltid att det är så himla roligt. Ungefär som att vara telefonförsäljare, tänker jag.
Tror de var från Jehovas eller någon annan religiös sekt. Tyvärr har jag väldigt lite till övers för folk som försöker pracka på folk deras religiösa progaganda. Folk får tro på vad tusan de vill så länge de inte försöker tvinga på det på andra.
Jag tror att det ingår i sysslorna som de måste göra, men jag kan ha fel.Tror de var från Jehovas eller någon annan religiös sekt. Tyvärr har jag väldigt lite till övers för folk som försöker pracka på folk deras religiösa progaganda. Folk får tro på vad tusan de vill så länge de inte försöker tvinga på det på andra.
Jag tror att det ingår i sysslorna som de måste göra, men jag kan ha fel.