Jobbet rullar på. Har gjort några säkerhetsbedömningar och väntar i övrigt på en ankomst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju en utmärkt idé att ta hjälp om man har svårt att få tummen ur ibland. jag brukar skamlöst utnyttja mamma då för hon lyckas alltid få igång mig jag vill även tillägga att hon utnyttjar mig på exakt samma sätt när hon är segstartad. Även om jag kanske inte kan göra så mycket just nu eftersom orimligt tjock och tiden går sakta....Tack, snälla, @bumpo.
Tavlan är underbar. Tänkte rama in den, men är ju lite lätt usel på att få sånt gjort. Kanske tar det när vi har vår arbetsgrupp som jag har startat. Röja bland teckningar och foton och rama in, sätta upp, är ju en jättebra uppgift nästa gång vi ska vara hos mig.
Alltså det låter väl som en perfekt kombo med anarkistiska anhöriga och tårta oc äh barnkalasÄr supertaggad för barnkalas hos min lillebror, twinsen fyller år och deras storebror på 5 år är superkul att spela spel med.
Min bror däremot är inte taggad på kombon småbarn + anarkistisk faster och farfar + tårta. Förstår inte vad han menar med det...
Tror tanken kommer ifrån att det var att sambon kraschade i gatan från sin elbräda, så ifall något är sprucket/brutet, men han är ju också inne på att det ändå inte ”görs” så mycket med skadade revben. Mer än typ vila och låta det läkaOm de två styckena hör ihop, vad ska 1177 säga/göra?
Han gäspade, det knakade till ordentligt sen känns det möjligen lite bättre.
Diverse knaster och knak av olika omfattning i bröstrygg/revben beror nästan alltid på nån låsning och folket som hjälper med sånt är fysioterapeut eller en duktig massageterapeut
Har själv stora problem med låsningar i både bröstrygg och ländrygg och det både knastrar och knakar lite nu och då av rörelser som ruckar låsningen.
Tror tanken kommer ifrån att det var att sambon kraschade i gatan från sin elbräda, så ifall något är sprucket/brutet, men han är ju också inne på att det ändå inte ”görs” så mycket med skadade revben. Mer än typ vila och låta det läka
Visst är det. Underbart ! Har hittills inte gjort mycket mer än tvättat och hängt ut en tvätt och varit iväg på en skön (men blåsig) promenad med make och hund. Det finns rester att äta, så ingen matlagning krävs heller. Tror dock att jag ska baka våfflor för det är jag sugen på....Så extremt behövligt och skönt med slö och slappardagar vilket ca alla av mina lediga dagar är numera, ffa lördagar
Vad för marmeladsmaker?Tog mig ut för att hämta upp ett paket med olika marmelader jag beställt. Fick då mersmak på solen så nu sitter jag utomhus på en filt och läser.
Krusbär, fläder samt rabarber och ingefära.Vad för marmeladsmaker?
/trött som inte orkat äta frukost än och börjar bli huuuungrig
Men lägg av vad gott! Älskar valnötsbröd, rabarber, fläder och krusbär.Krusbär, fläder samt rabarber och ingefära.
Inre för att fresta, men nybakt valnötsbröd med färskost och marmelad är så gott. Förgyller mina helger med marmelad.
https://www.alterhedens.se/Men lägg av vad gott! Älskar valnötsbröd, rabarber, fläder och krusbär.
Var är marmeladen köpt?
Ah, de har jag faktiskt köpt en del av. Både på en marknad och sen via webshoppen. Men var nog ett år sen jag var in där.https://www.alterhedens.se/
De har mycket gott där!