Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ett vrak efter att sambo vurpade på vägen hem igår. Legat vaken och försökt hålla koll så det inte är hjärnskakning eller brutna revben eller vem vet. Försökt tjata med till åtminstone lättakuten, men utan framgång. "Vi ser hur det känns imorgon", gaah. Nåväl, verkar vid gott mod nu åtminstone, inget illamående eller liknande.

Nu ska jag hämta kaffe.
 
När sambon tröttnat på att höra mig klaga på svullna och ömma fötter så tillbringar jag helt plötsligt dagen så här 😍
 

Bifogade filer

  • IMG_20230505_140809.jpg
    IMG_20230505_140809.jpg
    171,5 KB · Visningar: 33
Sambon tyckte jag gott kunde sortera ut lite kläder då det ser lite väl ihopknölat på min sida (alla hans korgar är ju inte knökfulla och han har inte dåligt med kläder) men efter utrensning att dels ge bort och dels kasta- fick jag i alla fall en korg tom och mindre fullt i mina korgar (bara lagt i, ska lägga iordning bättre) 😄👍.
Konstaterade att inte behövs en våg när kläder man tidigare använt talar om hur man ligger till med vikten...🙃. Konstaterade också att av mina två kvarvarande naturbrukstischor som jag använt att sova i fick jag inse att jag behövde kasta den ena då ena tutten ramlar ut 😂 den andra, sista kvarvarande från gymnasietiden är ett liiitet hål i men den spar jag på från bästa gymnasiet- bästa himpan 😍. Är faktiskt lite kul också att både sambon och jag gått på varsitt naturbruksgymnasium 😃.
 
Mår inte helt strålande. Känns inte som jag får något gjort idag. En kollega har inte visat sig. Även om hen har vissa problem och jag inte påverkas direkt så blir man trots allt lite orolig när hen inte dyker. Iofs gör hen det mer än kommer.
Är det ingen - från arbetsgivarens sida alltså - som kontaktar en person som inte dyker upp till sitt jobb?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 129
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 450
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 844
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp