Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag när jag var iväg och jobbade var jag in på tre olika ställen varav två har jag aldrig varit på förut.
På alla ställen träffade jag folk som hade någon sorts koppling till min gamla arbetsplats. :rofl:

Ena nya ligger i grannstaden jag knappt är i, en järnhandel jag knappt är in på och det tredje var ett mötesrum jag aldrig varit till där dom hade möte just precis då och där var det iprincip bara kända ansikten. Världen är bra liten eller så är min jobbstad lite väl liten. En anledning till att jag bor utanför och aktivt väljer bort boende där.:angel:

Imorgon har jag planerat för lite sovmorgon. Så just nu spelar jag lite tvspel istället för att börja runda av dagen och planera för läggdags. Något som jag egentligen skulle behöva göra för att lära mig lägga mig i resonabel tid.😅
 
Urrk, tidig start imorgon och jag borde varit i säng för länge sedan. Men är för trött för att gå och borsta tänderna. Har iaf gnuggat in en dry rub på kycklingklubborna så imorgon är det bara att slänga in dem i ugnen.
 
Fastnat i Queen Charlotte. Gillar verkligen hur Netflix förbättrat Bridgerton-böckerna.

Men nu vill jag ha en pomeranian. :arghh:
 
Var stad har den andra storsta UFO festivalen i varlden, om jag forstatt det ratt. Rosewell i New Mexico ar storre, men dar finns det ju en hel del att prata om. Har i Oregon ar det ett par som 1947 sag ett "rymdskepp" och fotograferade det straxt utanfor var stad.

Ett av hotellen har gjort det till ett jatte jippo men talare och massor av "proffs" forutom att alla vi andra tycker att det ar kul. Hit kommer overtygade som lyssnar pa namnda talare, och folk fran nar och fjarran for att ha bas och salja saker (och sa vi, skolbussbolaget for att annonsera for fler chaufforer).

Det hander May 20. Det ar inte langt dit och jag behover starta med att gora en kostym av nagot slag ... men vad gor jag? Sitter har och far panik over HUR ska jag gora namnda kostym :cautious:

JAG VILL INTE VARA EN GRON ALIEN. Jag har varit gron haxa aldeles for manga Halloweens. SA ... kanske silvrig? GAAAHHH:arghh:
Nu tar jag ett glas vin, for visst blir man mer kreativ da:sneaky:
 
Kom ut och runt min runda.
Nu sitter jag med ljuvligt kaffe och är nöjd över att det är fredag.
6 veckor till semester efter idag.
IMG_1727.jpeg
 
Har kyrkklockorna alltid ringt 5 minuter? Jag har för mig att de bara ringde i 3 minuter på morgonen. Nej, de stör mig inte så sett blev bara förvånad över längden på ringningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 128
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 449
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 844
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp