Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DoktorerMin läkare skulle ringa kvart över fem. Hon har fortfarande inte hört av sig. Suck. Och nu är det helg så kommer inte få tag på henne förrän tidigast på måndag.
Jag begriper att det är svårt att toppa den totala poesin i 'En Slemmig Torsk I En Brödrost' men nog kan det bli bättre än 'Tapetklister under mina skor du är så mycket vackrare än du tror'Varför är så många svenska låttexter så... Fjompiga? Lyssnar på mycket svensk musik ikväll och vad det är få textförfattare som faktiskt skriver med lite djup. Eller så är det jag som återigen fastnat i bimbopoppen oavsett genre.
Är inte morot en rotFRUKT?Svenska morötter är bättre men inte lika gott som frukt.
Jag tror jag fastnat i bimbopoppen för få låtar ger mig en lika stark käftsmäll av känslor som 'Bara om min älskade väntar' med Nationalteatern eller de flesta låtarna av Ebba Grön eller Cornelis eller Radioaktiva Räker eller mycket av punken rent allmänt.Jag begriper att det är svårt att toppa den totala poesin i 'En Slemmig Torsk I En Brödrost' men nog kan det bli bättre än 'Tapetklister under mina skor du är så mycket vackrare än du tror'
Hav förtröstan! Än är kvällen ung. Har en läkare som oftast ringer på fredagkvällar vid 19:30. Hon har förklarat att telefontider inte ges tid avsatt i deras kalender så hon sitter kvar och betar av på fredagskvällarna. Galet system! Hoppas du får kontakt innan helgen.Min läkare skulle ringa kvart över fem. Hon har fortfarande inte hört av sig. Suck. Och nu är det helg så kommer inte få tag på henne förrän tidigast på måndag.
Såg belgiska nyss, för 99 kr/kg. Tänkte på dig men köpte inga.Jag älskar belgiska jordgubbar! Men tyvärr har jag inte sett dem här i Stockholm. De brukar komma lite senare.
Kollegan är en sån hopplös doktorHav förtröstan! Än är kvällen ung. Har en läkare som oftast ringer på fredagkvällar vid 19:30. Hon har förklarat att telefontider inte ges tid avsatt i deras kalender så hon sitter kvar och betar av på fredagskvällarna. Galet system! Hoppas du får kontakt innan helgen.
Fanns något längre norrut idag, på Ica MaxiJag älskar belgiska jordgubbar! Men tyvärr har jag inte sett dem här i Stockholm. De brukar komma lite senare.
Hahaha, prova att översätta engelska låtar - just sayin'Varför är så många svenska låttexter så... Fjompiga? Lyssnar på mycket svensk musik ikväll och vad det är få textförfattare som faktiskt skriver med lite djup. Eller så är det jag som återigen fastnat i bimbopoppen oavsett genre.
Googla texten till Stars are BlindHahaha, prova att översätta engelska låtar - just sayin'