Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plockat ur och i diskmaskinen, mätt upp inför den kommande uteplatsen, tvättat ett par maskiner, tömt ur spabadet, tvättat rent och fyllt på nytt vatten. Samt gjort rent filtrerna. Hjälpt maken som håller på och lagar fyrhjulingen och nu laddar jag för att gå ner och måla utemöblerna en gång till. 😁👍🏻

Balans i livet är viktigt.😉
IMG_1558.webp

Fick låna sambons bil och fara iväg till närmsta stad och köpa några fler Smartstore-lådor. Behöver fler (använder dem som klädförvaring istället för en garderob), och upptäckte igår att de är på halva priset den här veckan = sparade 555:- genom att köpa dem idag istället för nästa vecka som det var tänkt. Yay! Nu ska jag tanka och åka hem igen.

Lite härligt med ett fint vårregn som smattrar mot fönstret (*duckar* :D ).... :)

Har varit iväg hos föräldrarna och lämnat av trappräckena som jag har fixat åt dem. De blev så nöjda så... :) Mamma blev också glad över att jag hjälpte till med att rensa ett vattenlås i tvättstället i badrummet. Och det, hrm, vet vi ju att jag tycker är lite kul.... :o:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: Blyger
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 917
Senast: Palermo
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 516
Senast: Roheryn
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 873
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar