Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plockat ur och i diskmaskinen, mätt upp inför den kommande uteplatsen, tvättat ett par maskiner, tömt ur spabadet, tvättat rent och fyllt på nytt vatten. Samt gjort rent filtrerna. Hjälpt maken som håller på och lagar fyrhjulingen och nu laddar jag för att gå ner och måla utemöblerna en gång till. 😁👍🏻
 
Balans i livet är viktigt.😉
IMG_1558.jpeg
 
Fick låna sambons bil och fara iväg till närmsta stad och köpa några fler Smartstore-lådor. Behöver fler (använder dem som klädförvaring istället för en garderob), och upptäckte igår att de är på halva priset den här veckan = sparade 555:- genom att köpa dem idag istället för nästa vecka som det var tänkt. Yay! Nu ska jag tanka och åka hem igen.
 
Lite härligt med ett fint vårregn som smattrar mot fönstret (*duckar* :D ).... :)

Har varit iväg hos föräldrarna och lämnat av trappräckena som jag har fixat åt dem. De blev så nöjda så... :) Mamma blev också glad över att jag hjälpte till med att rensa ett vattenlås i tvättstället i badrummet. Och det, hrm, vet vi ju att jag tycker är lite kul.... :o:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 047
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp