Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick upp ett minne på fb om att jag för ett år sedan blev väckt av saknade hankatten då de ville ut vid 5- tiden. Även imorse blev jag väckt vid 5-tiden av att ungkatten bråkade med honan..Aaahhh hungrig säkert, fyllde på torrfoder och sen sov vi alla gott fyra timmar till ❤. Inte bara småbarn som kan störa ens nattsömn, katterna är med bra på det 😆.
 
Har så mycket funderingar
När ska jag sluta med nuvarande medicin för spondylartriten
Samma dag jag börjar med den andra?
Måste skriva till reumatologen och fråga.
Jag vill veta sånt :)
 
Känner mig seg. Var lite uppvarvad på morgonen så trodde det skulle hålla i sig, skulle behöva städa skafferiet men nää … tar nog en lat dag. Trött.
Ser Nyhetsmorgon.
 
Kommer inte upp ur sängen. :( Somnade inte förrän efter två. Varför kan livet inte bara få rulla på lite? Hatar att invänta besked.

Funderar nästan på att åka och kolla upp ett annat stall, men är nojig att de har dåligt foder. Samt att det då återigen blir ihopsläpp med andra hästar. :(
 
Kommer inte upp ur sängen. :( Somnade inte förrän efter två. Varför kan livet inte bara få rulla på lite? Hatar att invänta besked.

Funderar nästan på att åka och kolla upp ett annat stall, men är nojig att de har dåligt foder. Samt att det då återigen blir ihopsläpp med andra hästar. :(
men ska du byta stall då? Eller stressar du dig själv för att du tror du ska byta? Vad är det som inte funkar?
 
Blötändainpåskinnet.se
Trots regnkläder så blev jag klissblöt. 7,3 km i spöregn. Varmt dock så ingen fara.
Nu undrar jag bara om det ska lugna sig lite så jag får tag i lunch.
IMG_1555.jpeg
 
Njuter av en riktigt, riktigt lat morgon där kropp och knopp får precis den återhämtning som den så väl behöver. Hallelujah! Skulle egentligen ha åkt med maken + svärmor och vandrat idag, men jag insåg till slut att jag nog ändå skulle må bättre av att göra ingenting. Det satt långt inne det beslutet, jag älskar vandring över (nästan) allt annat, men jag tror att det blev rätt! Gårdagens underbara, långa uteritt med strålande sol och fågelkvitter fick räcka som helgens dos av frisk luft och vackra vyer.

Njuter även av alla era härliga vår/försommarbilder och inlägg, det är verkligen fantastiskt såhär års! Tur för er att vi har liknande väder i Skottland, annars hade jag bannat er hela högen av ren avundsjuka 🤬 (OBS skämt)
 
Njuter av en riktigt, riktigt lat morgon där kropp och knopp får precis den återhämtning som den så väl behöver. Hallelujah! Skulle egentligen ha åkt med maken + svärmor och vandrat idag, men jag insåg till slut att jag nog ändå skulle må bättre av att göra ingenting. Det satt långt inne det beslutet, jag älskar vandring över (nästan) allt annat, men jag tror att det blev rätt! Gårdagens underbara, långa uteritt med strålande sol och fågelkvitter fick räcka som helgens dos av frisk luft och vackra vyer.

Njuter även av alla era härliga vår/försommarbilder och inlägg, det är verkligen fantastiskt såhär års! Tur för er att vi har liknande väder i Skottland, annars hade jag bannat er hela högen av ren avundsjuka 🤬 (OBS skämt)
Jag kan meddela att här där jag bor regnar det och ska regna hela dagen idag. Alltså perfekt inneväder;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 047
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp