Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men ska du byta stall då? Eller stressar du dig själv för att du tror du ska byta? Vad är det som inte funkar?Kommer inte upp ur sängen. Somnade inte förrän efter två. Varför kan livet inte bara få rulla på lite? Hatar att invänta besked.
Funderar nästan på att åka och kolla upp ett annat stall, men är nojig att de har dåligt foder. Samt att det då återigen blir ihopsläpp med andra hästar.
men ska du byta stall då? Eller stressar du dig själv för att du tror du ska byta? Vad är det som inte funkar?
Jag kan meddela att här där jag bor regnar det och ska regna hela dagen idag. Alltså perfekt inneväderNjuter av en riktigt, riktigt lat morgon där kropp och knopp får precis den återhämtning som den så väl behöver. Hallelujah! Skulle egentligen ha åkt med maken + svärmor och vandrat idag, men jag insåg till slut att jag nog ändå skulle må bättre av att göra ingenting. Det satt långt inne det beslutet, jag älskar vandring över (nästan) allt annat, men jag tror att det blev rätt! Gårdagens underbara, långa uteritt med strålande sol och fågelkvitter fick räcka som helgens dos av frisk luft och vackra vyer.
Njuter även av alla era härliga vår/försommarbilder och inlägg, det är verkligen fantastiskt såhär års! Tur för er att vi har liknande väder i Skottland, annars hade jag bannat er hela högen av ren avundsjuka (OBS skämt)
Alla mina löv hamnar i bäddar och komposter.Utnyttjar uppehållsvädret och eldar löv.
(nej de går inte att bra kratta bort. Lagret är 15-20 cm på sina håll)
Njuter dessutom av att våren exploderar
Visa bifogad fil 117340