Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skakar på huvudet och konstaterar att man uppenbart inte lär känna vissa människor oavsett tid man umgåtts.

Alla är vi saliga i vår uppfattning, men jag föredrar de som inte skriker ut sin till höger och vänster.

Inte alls pigg och alert idag. Dock inte så mycket att göra åt saken :p
Jobb 6.30-18.30 följt av elva mil i bil för att hämta dottern, stallet, kvällsmat och dusch. Förhoppningsvis är vi hemma senast 21.30 :)

Vabat barn i flera dagar men ska jobba i morgon, så vida jag inte blir sjuk själv, så behövde vända tillbaka på dygnet. Har därmed redan gått upp, äter frukost och tittar på gymnastik.

Sitter på min sista fm på länge nu, hoppas dagen blir lika lugn som den varit hela helgen. Undrar om jag får ta sovmorgon ända till 06 i morgon bitti, ska lämna in bilen för lite småfix och sedan har jag bara två korta em-pass den här veckan och är ledig resten! :banana::banana::banana:

Jag undrar verkligen varför jag på sistone har fått upp sådan mysko reklam här på buke (@Gunnar kanske vet?). Just nu ser jag reklam från ett amerikanskt bilförsäkringsbolag och ofta ser jag reklam på något asiatiskt språk - troligtvis koreanska eller vietnamesiska. Supermysko.... :confused:

Jag undrar verkligen varför jag på sistone har fått upp sådan mysko reklam här på buke (@Gunnar kanske vet?). Just nu ser jag reklam från ett amerikanskt bilförsäkringsbolag och ofta ser jag reklam på något asiatiskt språk - troligtvis koreanska eller vietnamesiska. Supermysko.... :confused:
Jag har också fått massa asiatisk reklam!

Somnade inte förrän 1:30. Blev helt fast i en bok.
Sov tydligen inte längre för det.
Äter en macka och dricker kaffe innan dagens joggingrunda.
Här duggregnar det lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
51 52 53
Svar
1 054
· Visningar
27 786
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
841
Senast: Blyger
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 003
Senast: Palermo
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka