Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det hänger delar av ett sönderrivet lakan på byrån och på bordet. (Det blev över lite efter att jag oljat diskbänken, ska slänga dem). Luktar lite konstigt här i lägenheten, som gammal olja(?) är det för att träoljan håller på att härda måntro. Ska öppna fönstret till natten så det kommer in kall och frisk luft.
Slökollar på tv, tror det är ”Sverige!”. Funderar på att äta yoghurt till middag om en stund.
Håhåjaja :sleep:
 
Pratat i telefon med pappa. Känner mig så ledsen nu. Mamma har allt sämre minne och pappa har ont i kroppen hela dagarna. :( Ska åka upp till dem snart, men har ångest då jag egentligen inte vill veta hur illa det är.
Usch, vad jobbigt! ❤️
Min pappa är ju ändå rätt kry och allert. Men det känns iaf jättejobbigt att han börjar bli äldre. Man vill ju att de ska leva friska och krya i 300 år till!
 
Ja , det är tokigt skönt även om man knappt vågar yttra ordet försommar.

Ligger i solsäng utomhus och njuter och klockan är typ halv nio, helt absurt,
EFFBAFC6-F2A2-4029-A9AF-0D35C662F21F.jpeg

Lill-parvel är överlycklig över att ”sova på balkongen” och ha koll på djurlivet ute hon med.
Fantastiskt att lyssna på fåglarna och känna att luften rör sig lite. 😍
Men nej, helst stursk i att förkunna försommar är man inte. Även om man VILLVILLVILL. 😅
 
Åh vilken härlig lördag! Rena rama sommarvärmen verkligen 😍 så det blev en kortare skrittur med en vän och hennes häst och avslutningsvis lite galopp på ridbanan som var nyharvad 👌. Räckte lagom så då det ju var så varmt och vinterpäls kvar (men pigg som kom i full galopp genom hagen och fyrade av ett par rejäla bakutsparkar 😄) så lite svettig pålla men så härligt mysigt 😍🥰.
Sen smakade det riktigt bra med grillat tillsammans med vänner och bekanta, riktigt trevligt 😊🥰. "Råkade" äta mer än jag varit van vid på sistone och jösses såååå mätt sen när vi åkte till stallet för insläpp av hästarna 😄.
Avslutar kvällen med soffhäng och Sjölyckan 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp