Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, vad jobbigt!Pratat i telefon med pappa. Känner mig så ledsen nu. Mamma har allt sämre minne och pappa har ont i kroppen hela dagarna. Ska åka upp till dem snart, men har ångest då jag egentligen inte vill veta hur illa det är.
Ja , det är tokigt skönt även om man knappt vågar yttra ordet försommar.Har vinkat av gästerna och däckat i soffan med två döda hundar medans sambo grejar i köket.
Så härligt att man kan sitta ute, gå utan en massa kläder etc. Soooool!
Ja , det är tokigt skönt även om man knappt vågar yttra ordet försommar.
Ligger i solsäng utomhus och njuter och klockan är typ halv nio, helt absurt,
Magi.Visa bifogad fil 117301
Lill-parvel är överlycklig över att ”sova på balkongen” och ha koll på djurlivet ute hon med.
Fantastiskt att lyssna på fåglarna och känna att luften rör sig lite.
Men nej, helst stursk i att förkunna försommar är man inte. Även om man VILLVILLVILL.
Dödstrött efter dagen på mässan, födelsedagsfirande och allt vad man lyckats klämma in, tog fram en energidryck tidigare men att sträcka sig framåt
Ser nu att det snöar
Åh, nej var en släkting var så trött när jag skrev det där att jag glömde förtydligaFyller du år?
Åh, nej var en släkting var så trött när jag skrev det där att jag glömde förtydliga
Så gulligt! Vilket snygg Åt flera bitar riktig tårta idag så känner mig ändå rätt födelsedagig ( jupp, det är ett ord nu!) och nämnde ändå inte min födelsedag på Buke när den faktiskt var iårDu fick en tårta ändå