Sådär. Uppgift 1 färdigskriven, korrekturläst och uppladdad ! Så skönt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara så att ingen tror att jag gör mig lustig över sömnproblem...jag har en hel del problem med sömnen själv. Men jag kunde inte låta bli att tycka att det var lite humoristiskt att jag slumrade till just detta program...Jag lade mig på soffan för att kolla på ett avsnitt av Sov Gott! Jag somnade... Tydligen somnar jag till andra människors sömnproblem...
Usch, ja. Varje gång jag ser vad glassarna som säljs per styck kostar så går jag tillbaka ner i affären och köper ett större glasspaket...Satte igång och rensade lite ur bon; lika bäst att passa på när det var torrt nog att köra ner hästtransporten och nej vi var verkligen inte ensamma på återvinningsstation .
Sen in på ICA- kom ju på att det vore väldigt gott att grilla när det ju är så här varmt och härligt! Blev lite vatten (god smak) och varsin glass också; 25 kr är rätt dyrt för en Solero Exotic tycker jag (eller all glass är galet dyrt nu) men kcalsnål och god! . Men alltså vilken skillnad..En stor bytta Rydbergs potatissallad med vitlök för 54 spänn på CG tyckte jag njae men 43 på ICA är klart mer rimligt! .
Ja de är ju peppar peppar mer humana till priset än styckglassarna!Usch, ja. Varje gång jag ser vad glassarna som säljs per styck kostar så går jag tillbaka ner i affären och köper ett större glasspaket...
Jag brukar köpa glass på Lidl. Deras glasspinnar är RIKTIGT goda och till hyfsat pris !Ja de är ju peppar peppar mer humana till priset än styckglassarna!