Solen skiner, det ar over 20*C officiellt (i skuggan pa flygplatsen) sa det ar betydligt varmare egentligen ... Life is good!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt vägarna förbi i sommar, för visst är det Uppsala?
Kanske tar dig på orden.
Underbart ju!Såklart du ska! Det är strax utanför Uppsala.
Tills dess får jag bjuda på denna.
Det läcker in luft och ut vatten nånstans?Hittar inte funderar-tråden, så funderar här iställlet.
Någon som har någon förklaring till varför jag behöver lufta handukstorken stup i kvarten just nu? Bott här sex år o gjort det typ två gånger förr o nu massor senaste månaderna. Det låter alltså jättehögt i den av droppande vatten typ...
Kan det ha något samband att det ibland tar löjligt lång tid för vattnet att bli varmt nu på sistone (disk, dusch)?
Hmm, jag har inte sett att det läcker vatten och ventilen jag skruvar på skruvar jag åt ordentligt efteråt..Det läcker in luft och ut vatten nånstans?
Det behöver ju inte vara i badrummet det läcker utan kan vara var som helst i systemet.Hmm, jag har inte sett att det läcker vatten och ventilen jag skruvar på skruvar jag åt ordentligt efteråt..
Men det låter ju som en logisk förklaring, det gör det...
Det behöver ju inte vara i badrummet det läcker utan kan vara var som helst i systemet.
Ja.Aha. Borde jag alltså säga till vaktmästaren?
Det slumpade sig så att det molnade på rejält även här efter att jag varit ute i trädgården och pysslat i nån timme, så det blev en eftermiddag med liteförmånga avsnitt Shetland samtidigt som jag såg till att soffan skötte sigJag kan meddela att här där jag bor regnar det och ska regna hela dagen idag. Alltså perfekt inneväder
I Ungern fryser de inte nu iaf.Ligger i sängen och fryser. Undrar när punkten när Ungern övervinner viljan att inte frysa