Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Hotfulla medlemmar?Alltså Buke har en hel del obehagliga användare. Jag har varit med om det själv. Helt öppet i trådar.
Va? Hotfulla medlemmar?
Ok. Jag kan tycka att det finns oförstående och hårda personer men obehagliga har jag aldrig upplevt.Nej, men väldigt obehagliga medlemmar.
Ok. Jag kan tycka att det finns oförstående och hårda personer men obehagliga har jag aldrig upplevt.
Kan ju vara vem som helst. Nån som inte är medlem här men läser på forumet, man måste ju inte logga in för att läsa.Egentligen inte, så vill inte göra en jätteaffär av det. Vill ju tro gott om alla.
Dock har jag flertalet gånger fått höra att man vet var jag bor och vem jag är här. Det har liksom inte hänt någon annan stans, så mina tankar gick ju hit så klart.
Eller så är det någon random crazy person.
Har hört med precis alla jag känner och ingen har försökt med något prank, känner inte heller igen handstilen.
om det nu är det.
Så jag blir förvånad att det finns här.Okej?
Jaha? Så bara för att du inte sett eller upplevt det så finns det inte?Så jag blir förvånad att det finns här.
Men snälla läs vad jag skrev. Jag skrev att jag blev förvånad!Jaha? Så bara för att du inte sett eller upplevt det så finns det inte?
Finns faktiskt (än i dag aktiva) användare som i flera år självgott upplyst andra om hur lätt de kan ta reda på vem den andre är, var den bor, var den jobbar etc.Ok. Jag kan tycka att det finns oförstående och hårda personer men obehagliga har jag aldrig upplevt.
Jag har skrivit att jag inte har upplevt det. Betyder inte att jag menar inte att det finns. Men det gör mig förvånad.Finns faktiskt (än i dag aktiva) användare som i flera år självgott upplyst andra om hur lätt de kan ta reda på vem den andre är, var den bor, var den jobbar etc.
Människan i sig kanske inte är obehaglig, men att skriva så till någon upplevs i de allra flesta fall som obehagligt för mottagaren.
Tack så mycket!!!!!
Jag tror jag sett några inlägg om sånt men jag har uppfattat de inlägg jag sett mer som råd eller välmenande varningar om att man inte ska vara så öppen med uppgifter som kan användas av andra. Buke är ju öppet för vemsomhelst att läsa.Finns faktiskt (än i dag aktiva) användare som i flera år självgott upplyst andra om hur lätt de kan ta reda på vem den andre är, var den bor, var den jobbar etc.
Människan i sig kanske inte är obehaglig, men att skriva så till någon upplevs i de allra flesta fall som obehagligt för mottagaren.