Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste kanske åka långt som fan akut i ett ärende och jag vill inte men det är ju inte så att jag har något att välja på.
Sök hjälp!!Alltså vad i helvete. Mitt liv rasar samman, vad är det som händer? Tveksamt om jag överlever allt skit som händer just nu, wtf.
Wow, otroligt elakt.Sök hjälp!!
Wow, otroligt elakt.
Det gäller saker och människor runt omkring jag inte kan styra, vad ska jag söka hjälp för?
Jag tror att hon menade att du borde ha en samtalskontakt att prata om allt med Du upplevs som skör just nu och vi är rädda om dig.Wow, otroligt elakt.
Det gäller saker och människor runt omkring jag inte kan styra, vad ska jag söka hjälp för?
Wow, otroligt elakt.
Jo ja, men för min del är det lugnt just nu, jag mår okej.Ta det lugnt nu, jag lovar att @tanten menar väl
Men bevisligen mår du väldigt dåligt och behöver verkligen få stöd i att hantera situationen på något sätt (HR, skyddsombud och i slutändan eventuellt en sjukskrivning). En ska inte må så här dåligt pga jobbet.
Jag kan ta som exempel med min nuvarande arbetssituation som bitvis är rätt utsatt. Jag har ett team bakom mig som jag litar på till 100% och som jag vet är tillgängliga med diverse resurser när/om jag behöver det. Dvs jag får det jag behöver för att göra mitt jobb OCH må bra i min jobbsituation.
Jo ja, men för min del är det lugnt just nu, jag mår okej.
Det händer mycket runtomkring som jag inte kan styra över men som jag fått hantera pga att jag var på plats just då och allt hände på en förmiddag.
@tanten ledsen att jag är taggig just nu. Det var dumt. Jag ska nog skita i att skriva här alls just nu när jag är mitt uppe i kaoset.
Men du - hur i hela världen kan detta vara elakt?? Fattar inte, sorryWow, otroligt elakt.
Situationerna som hänt i dag går liksom inte att styra över dockFast jag tycker nog att du kan kräva att få ett vettigt stöd på din arbetsplats så det blir lättare att hantera det när det uppkommer sådana här situationer
Situationerna som hänt i dag går liksom inte att styra över dock