Tack så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket!
Tackar!!!!Grattis @Tranan
Brandvarnare checkVar ju på brandutbildning med jobbet idag, och det öppnade upp ögonen för mig hur dåligt förberedd jag är hemma.
Så nu googlar jag på brandvarnare osv..
Jag har fått fler steg/dag torsdag-fredag än totalt skärtorsdag-onsdag då jag mest låg på soffan i pesten.....Jag har haft utsättning med nattens personal och nu ska jag gå brandrond. Bra att få några steg extra på klockan
Vad duktig du är!Brandvarnare check
Brandlarm check
Brandsläckare check men måste kolla den.
Brandfilt check
Brandstege saknas.....
Så tänker jag med,överfull garderob med omoderna kläderJag beundrar dig om du klarar av det!
Själv försökte jag rensa efter tänket "det har inte blivit använt på 3 år - ut med det"... det gick inte så bra, för genast började min hjärna snurra "men tänk OM du behöver just en sån där blus/byxa etc vid något tillfälle"
Det hade jag med... ungefär oj jag körde på din bil. .Jag hade i mitt stilla sinne accepterat att vi har fått en gulatänderfärgad soffa på halsen för det facila priset 27000 kr. Men så skickade tapetseraren ett mejl där han meddelade att vi som ”plåster på såren” kunde få 10 procent rabatt på en ny omklädsel i rätt tyg. Jag blev rent av okontrollerat rosenrasande. Så fräckt! Oförskämt!
Jag har fått fler steg/dag torsdag-fredag än totalt skärtorsdag-onsdag då jag mest låg på soffan i pesten.....