Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade i mitt stilla sinne accepterat att vi har fått en gulatänderfärgad soffa på halsen för det facila priset 27000 kr. Men så skickade tapetseraren ett mejl där han meddelade att vi som ”plåster på såren” kunde få 10 procent rabatt på en ny omklädsel i rätt tyg. Jag blev rent av okontrollerat rosenrasande. Så fräckt! Oförskämt!
 
Senaste gången jag var på brandövning så blev det min tur att rädda någon som fattat eld. Jag sprang fram med en filt, slängde den över dockan och började entusiastiskt klappa på filten för att släcka elden - från fötterna och upp.

Instruktören konstaterade torrt att jag just dödat min kollega. 🙈
 
Jag hade i mitt stilla sinne accepterat att vi har fått en gulatänderfärgad soffa på halsen för det facila priset 27000 kr. Men så skickade tapetseraren ett mejl där han meddelade att vi som ”plåster på såren” kunde få 10 procent rabatt på en ny omklädsel i rätt tyg. Jag blev rent av okontrollerat rosenrasande. Så fräckt! Oförskämt!
Det hade jag med... ungefär oj jag körde på din bil. .



Tur det var jag jag säljer bilar du får rabatt hos oss...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp