Soffhäng till ny säsong av Bytt är Bytt efter stallfix .Inget snorande så pållan fick travjogga en liten stund över bom i lina och så en liten promenix i den sköna vårkvällen, en vill ju vara kvar ute .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man måste ju ge sitt samtycke för att en mottagning ska få titta på prov tagna av en annan mottagning så kan vara av sekretesskäl men jag håller med dig om att det är slöseri.Fascinerande hur lite vården kommunicerar med varandra.
Lämnade prover imorse. Både till en ny diabetesläkare och till njurmottagningen. Flera helt identiska.
Labbet har alltså tagit identiska rör, skickat till samma labb som rapporterat till två olika mottagningar.
Vore det inte resursbesparande att de tog ett rör och rapporterade till resp beställande mottagning? Och de som inte är identiska rapporteras till beställande mottagning. Allt sýns ju ändå i journalen.
Jag slutade 9an 95. Kan ha skolkat också men minns inget sånt till jag slutade gymnasiet (2000). Ganska säker på att vi inte gjorde det på gymnasiet för då skolkade jag aldrig.Jag gjorde
slutade 9: an 92
Skyddsombud säger vad?
Jag håller egentligen med er, men nu är det @Hoarfrosts jobb det handlar om. Och där verkar ju typ… djungelns lag… gälla?Ring skyddsombud eller facket...
Skönt att veta att det inte skulle hända på mitt jobb.
Ja man tycker det men man vet aldrig.Det logiska är väl att du betalar hälften och dödsboet hälften?