Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Däckbyte bokat till nästa tisdag. Skönt! Enda kruxet är att jag inte kan hämta släpet förrän 15:30, så det blir heldag i stallet. Måste klura på vad jag ska ta med mig för mat, finns ingen micro.
Pannkakor eller pastasallad?
Var hemma 10.45Skulle lämna mannen hos biluthyraren. Körde strax efter 7 och har suttit i bilkö sedan dess... först stor olycka och nu brand i fordon. Alltså över 2 timmar nu.
Mitt möte 9-11 är det osäkert om jag kommer vara med på alls
Så..
Sitter i bilkö
Jättesuperduperhungrig
Behöver uppsöka en toalett
Alltså om ni ägde/äger huset hälften var så borde det bli så. Men om hans barn/dödsboet äger hela nu så blir väl du en hyresgäst?Ja man tycker det men man vet aldrig.
Har mejlat fråga till jurist och hoppas få svar.
Häften var så ja rent logiskt men man vet ju aldrig inväntar svar från juristAlltså om ni ägde/äger huset hälften var så borde det bli så. Men om hans barn/dödsboet äger hela nu så blir väl du en hyresgäst?
Fick ringa en gång till då via en liten bakväg som jag hade tillgång till... men nu är problemet åtgärdat...Ringde och felanmälan tre gatlyktor som saknade lucka. Men det har gått över 1 timme nu och inget hänt. De får 1 timme till på sig sedan ringer jag igen.