Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Däckbyte bokat till nästa tisdag. Skönt! Enda kruxet är att jag inte kan hämta släpet förrän 15:30, så det blir heldag i stallet. Måste klura på vad jag ska ta med mig för mat, finns ingen micro.
 
Ringde och felanmälan tre gatlyktor som saknade lucka. Men det har gått över 1 timme nu och inget hänt. De får 1 timme till på sig sedan ringer jag igen.
 
Jag sitter o sparar ner bilder från mailen till datorn så att jag ska kunna få och skicka mail igen. Först stod det att jag överskridit lagringsutrymmet och använde 12 av 5 GB... eh haha, vadå du använder 12 av 5 ?! Men nu är jag iaf nere i 6,0 av 5. Det tar sig! Bara att tömma skickat-mappen fick ner det till 7,9 tror jag... Nu tömmer jag bild-mappen.
 
Fy satan vilket skitjobb jag och sambon gjort idag.

Vi har köpt ett trådbacksystem för att få ordning på det enda skåp vi kan använda som skafferi så nu har vi gått igenom alla skåp med torrvaror och slängt massa gammal skit, organiserat det som ska sparas och torkat ut alla skåp. Helt plötsligt har jag översikt över vad vi har och inte har hemma. Socker lär inte behöva köpas på ett tag i alla fall.
 
På väg hem nu från jobbet, ska in på apoteket och hämta ut min Apodos oxå
Sedan hem och packa ner lite, ska resa bort på söndag
Ikväll är det konsert i Ukk, så det blir nog sent
 
På jobbet. Hem från London igår, saknar det redan,
Men så lycklig över att komma hem till VÅR!

Ska strax iväg och köpa samt inviga nya löparskor. Peppen!
Men har ju ca noll km i ben och knän, så det ska bli ett lugnt pass. Sådetså.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp