Ska försöka åka hemåt
Försöker fortfarande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska försöka åka hemåt
NP-tider är galna tider.Den här läraren kom iväg till jobbet, blev glad att ha fått NP lådan. Än så länge inlåst hos rektorn men skönt att den är på plats!
Barnet kom hem lite tidigare pga huvudvärk. Svalare kläder, vätska och vila har iaf löst det!Den här läraren kom iväg till jobbet, blev glad att ha fått NP lådan. Än så länge inlåst hos rektorn men skönt att den är på plats!
Fy vi har fullt upp nu.Den här läraren kom iväg till jobbet, blev glad att ha fått NP lådan. Än så länge inlåst hos rektorn men skönt att den är på plats!
Ett gäng inlägg som inte var ok har raderats och jag föreslår att vi låter tråden återgå till att handla om vad vi gör just nu. Känner de som deltog i diskussionen att de fortfarande har något att säga så görs det med fördel via PM.
/Mod
NP-tider är galna tider.
Japp år 3,6 och 9 har NP nu@hastflicka NP= nationella prov
Gissar jag.
Har man det redan i åk 3? Känns onödigt.Japp år 3,6 och 9 har NP nu
Japp i svenska och matte.Har man det redan i åk 3? Känns onödigt.
Ok. Förr i tiden hade man koll på sånt ändå.Japp i svenska och matte.
Är ju för att ha koll inför stadiebyte kan man tänka
Tid när skolorna har nationella prov.Jag missar alltid allting intressant
Vad ar NP-tider?
Vad ar NP-tider?
@hastflicka NP= nationella prov
Gissar jag.
NP- Nationella prov, för mig är det svenska 1 som är min prio i år. Nästa år har jag både Svenska 1 och 3. Jag jobbar på gymnasiet och vi har kört svenska och svenska som andra språk, muntliga i åk 1, nästa vecka är det läsförståelse och skriftliga i svenska 1. Engelska 5 och 6 har också börjat med sina muntliga. Men svenska 1 v. 16, v. 17 - 19 är den engelska 5 och 6 olika delar och v. 20 är matte 1-3 hos oss. Sen är det nästan slut på terminen.Japp år 3,6 och 9 har NP nu