Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan prova ringa kommunen och se om du slipper ha sophämtning när ingen bor i fastigheten, så gör en släkting med sin "stuga" (stor lantbruksfastighet som ingen bor i). Elen måste du betala.
Tack.

Förhoppningsvis blir det ju inte så länge men tänker att måste jag stå för detta helt själv eller delas det mellan oss som äger huset.

Ska kolla upp detta när jag vet mer om när jag flyttar ut mm :)
 
Lyckades mota bort migränen men har fortfarande huvudvärk. Vänster tinning har som lite kramp(!?). Brukar ha det men vet inte varför, antagligen muskelspänningar.
Ser Bytt är bytt och ska snart gå ut. Går nog till Coop och köper äpplen, de har ju 12% nedsatt pris. :D
 
Ett gäng inlägg som inte var ok har raderats och jag föreslår att vi låter tråden återgå till att handla om vad vi gör just nu. Känner de som deltog i diskussionen att de fortfarande har något att säga så görs det med fördel via PM.

/Mod
 
... och för att bidra till ovan nämnda trådämne kan jag meddela att jag sitter på terassen, lyssnar på de morgonpigga djuren (klockan är 07:30 här) och väntar på att mina nymålade naglar ska torka samt att maken ska komma tillbaka från sin morgonsurf så att vi kan äta frukost :)
 
Jag har nyss signerat mitt nya bolån. 😁
Hade ute två värderingsmän från två olika banker och den ene värderade huset högre och var mycket trevligare än surgubben från den andra banken + att banken med den trevlige värderaren gav mig ett bättre avtal. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp