Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått välja ny tjänstebil då min nuvarande BMW nyss fyllde 3 år. Efter mycket om och men blev det en Polestar 😍

Innan jag började köra tjänstebil tyckte jag att det räckte med en bil som startade snällt på morgonen, resten var liksom inte alls viktigt. Jag var helt ointresserad av finesser och klarade mig kanon med en allt-annat-än-fancy-småbil... trodde jag.

Efter snart fyra år med tjänstebil måste jag erkänna att jag tycker att det är förbaskat kul att köra något lite coolare än så 😂
 
Har fått välja ny tjänstebil då min nuvarande BMW nyss fyllde 3 år. Efter mycket om och men blev det en Polestar 😍

Innan jag började köra tjänstebil tyckte jag att det räckte med en bil som startade snällt på morgonen, resten var liksom inte alls viktigt. Jag var helt ointresserad av finesser och klarade mig kanon med en allt-annat-än-fancy-småbil... trodde jag.

Efter snart fyra år med tjänstebil måste jag erkänna att jag tycker att det är förbaskat kul att köra något lite coolare än så 😂
Du får recensera Polestaren sen!
 
Funderar på hur jag ska lösa att jag är törstig och så klart vill ha vatten till lunchen. Letar runt efter vattenflaska någonstans så jag kan gå iväg och fylla... :cautious:
Kanske får ta med mig vattenkokaren och fylla den på typ mcdonalds ett par km bort eller något 🤔
 
Funderar på hur jag ska lösa att jag är törstig och så klart vill ha vatten till lunchen. Letar runt efter vattenflaska någonstans så jag kan gå iväg och fylla... :cautious:
Kanske får ta med mig vattenkokaren och fylla den på typ mcdonalds ett par km bort eller något 🤔
Men har ni ingen tunna att hämta vatten i? Det är ju liksom några stycken hos er...
 
Bra dag idag. Vaknade med rejäl huvudvärk men lite extra vatten och alvedon så gick den över. Har väldigt sällan huvudvärk så jag blev lite off.

Idag kommer vinterdäcken av på bilen så får dessutom sluta lite tidigare. hela påsken har varit fantastisk med sitt underbara väder så känner mig ganska tillfreds.


Idag har jag dessutom gett hästarna ledigt så kommer ta en väldigt lugn dag idag
 
Fast har ni en vattenkokare finns det väl en kran nånstans, närmsta toalett måste vara närmare än McD?
Ja, nu efter 11 finns saker närmare än McD kom jag på :up: Det blir dock ändå en bit att gå.
Vad är det som gör att ni inte har vatten? Har vi inget vatten här ställer vattenbolaget upp en tank med dricksvatten..
Vattenläcka. Hur vet man var de ställer en sådan?
 
Ja, nu efter 11 finns saker närmare än McD kom jag på :up: Det blir dock ändå en bit att gå.

Vattenläcka. Hur vet man var de ställer en sådan?
Vi går in på bolaget som levererar vatten eller kommunens hemsida. Gå på toaletten hade jag gjort utan att spola..... jag håller mig inte mellan 6.20 -16.00 ....

Tur att vi behöver vatten till utrustning under dagen......
 
Men har ni inget vatten någonstans? Inga fungerande toaletter utan uppställda Bajamajor?
Nej det finns ingenting sådant. Jag pallar inte vara den som är handlingskraftig och logiskt tänkande och hyr in bajamajor pronto, det får faktiskt de som har massor i lön för att se till att faciliteter göra. :angel:

Förresten är bajamajor runt om här jätteförbjudna, inte ens när det var ett gigantiskt event fanns det bajamajor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp