Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en bättre påskhelg. Byggt staket och grind, grillat, hunden har solat på altanen, dottern har lekt på tomten, tagit en promenad och tittar på knatte-fotbollsturnering nere vid skolan där de sålde korv och Festis. Hus/förortslivet är fint som snus.
 
Det är tungt att få iväg barnet till skolan efter lov. Hoppas verkligen att det blir bättre i nya skolan. Tror inte att hon blir tillräckligt utmanad nu och då vill hon hellre vara hemma med mig.
Här ringde väckarklockan det gick en stund jag pratade med henne hon skulle gå upp.... en kvart senare hade hon inte gått upp än... jag gick och pratade med henne hon flög upp ur sängen då hon kom på att det var tisdag....
 
Klokt upplägg :). Där jag stod förut så tyckte gårdsägaren att äääääsch skit i unghästregeln och var ute i timmar och rid! Eh verkligen inte, min häst ska hålla länge är min förhoppning och som sagt, man vill ju inte förstöra deras stabila psyke på något vis.

Jag brukar väldigt sällan lägga ut bilder men här är från lite tidigare i vår ❤️.

Åh vad fin! 😍😍
 
Kikar på prinsessan och grodan ihop med minsta barnet. Hon har haft en riktigt skrikig natt så jag är ganska trött, eller vi är trötta. Passar på att tvätta när jag ändå vabbar med "rätt barn" hemma. (7 åringen är en aning påhittig så han vill jag inte lämna själv ä)
 
Inte min dag. Jag lyckades med något i går på styrketräningen med resultatet att jag har pissont i skuldran, del av ryggen, axeln och nacken upp till hårfästet. Gör så ont att jag mår illa och alla rörelser gör att det hugger till någonstans :meh:

Dessutom går det inte att använda toaletterna på jobbet, så man får gå en sisådär 1,5km för att gå på närmsta toalett. Jag börjar bli kissnödig... :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp