Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här ringde väckarklockan det gick en stund jag pratade med henne hon skulle gå upp.... en kvart senare hade hon inte gått upp än... jag gick och pratade med henne hon flög upp ur sängen då hon kom på att det var tisdag....Det är tungt att få iväg barnet till skolan efter lov. Hoppas verkligen att det blir bättre i nya skolan. Tror inte att hon blir tillräckligt utmanad nu och då vill hon hellre vara hemma med mig.
Och det säger du utan att tala om vad det är för doft?!Testade en herrdoft på mig själv och sitter nu och vill hångla upp mig själv, typ Helt underbar doft
Det är bra att även läraren har det tungt att gå upp efter lov...Det är tungt att få iväg läraren till skolan efter lov. Tack och lov för att vi börjar med tisdag så att jag börjar 10 istället för 8.
Och det säger du utan att tala om vad det är för doft?!
Klokt upplägg . Där jag stod förut så tyckte gårdsägaren att äääääsch skit i unghästregeln och var ute i timmar och rid! Eh verkligen inte, min häst ska hålla länge är min förhoppning och som sagt, man vill ju inte förstöra deras stabila psyke på något vis.
Jag brukar väldigt sällan lägga ut bilder men här är från lite tidigare i vår .
Tack! Din ser med himla fin ut! (Kikat i fjordtråden )Åh vad fin!