Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HärligtNu är det i stort sett klart. Sände en näraboende spejare att titta på hundarna. Den jag var intresserad av avfärdades som inget för mig. Till slut landade det i en annan hane, som jag nu tingat.
Nu ska allt funka med resor, avtal och annat. Ack mina nerver
Men efter att jag nu tingat och kommit överens så är det nästan, nästan säkert att det hamnar en vovve hos mig.
Sånt är så jäkla störande. Vi fick en räkning nästan två år efter en avlivning.Fick precis en faktura från en veterinär som jag anlitade i april i fjol.
Sånt är så jäkla störande. Vi fick en räkning nästan två år efter en avlivning.
Jag stör mig på det även när det gäller en vaccinering. Ngn månad är absolut gränsen.Det här är mer trevlig iom att det var foal check, men det får mig att undra hur bra koll en del personer har på sitt företag.
Japp, 5:30 ringer mitt larm (eller rättare sagt vibrerar min Fitbit ) imorgon bitti....Funderar på att ta en tidig kväll, måste sätta klockan på ringning imorgon, bleh.
Fast man kan också ligga på (eller helst säga det vid besöket) om man vill ha fakturan inom en viss tid. Gränsen ligger på 3 år, sen kan man inte längre kräva att få betalt.Jag stör mig på det även när det gäller en vaccinering. Ngn månad är absolut gränsen.
Ja det kan man men jag tycker att det är dåligt ändå.Fast man kan också ligga på (eller helst säga det vid besöket) om man vill ha fakturan inom en viss tid. Gränsen ligger på 3 år, sen kan man inte längre kräva att få betalt.