Öhhh…fick precis ett sms från min pappas sambo om att hon vill träffas med mig för att prata om min pappa och hans hund. Hon vill inte ta det på sms. Va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beklagar verkligen! Fina lilla Torsten .Det vände inatt och Torsten blev sämre.
Hsn finns inte mer
Det låter gott! Har du hunnit smaka?Håller på att baka morotsfrallor, första gången på mycket länge som jag bakar bröd. Hoppas innerligt att dom blir bra så jag får mersmak på bakandet.
Åh, så sorgligt och tomt det måste bli! BeklagarDet vände inatt och Torsten blev sämre.
Hsn finns inte mer
Totalt opepp på att gå ut och rida tre hästar. Men det brukar ju släppa bara man är igång så. Dessa dagar är man extra tacksam för ridhuset
Längtar INTE tillbaka till tiden då man var tvungen att träna ute i ur och skur!
Jag har ridhus på gården hästen bor och skulle verkligen inte vilja vara utan. Dock är prisskillnaden på stall med och utan ridhus här väldigt liten.Jag ser fram emot skrittavstånd till ridhus efter flytten. Har aldrig haft närmare än 20 min med bil till ridhus, så det känns som en dröm. Nästa flytt blir helt klart till ridhus på gården. Fast den lär dröja 15 år.
Jag har ridhus på gården hästen bor och skulle verkligen inte vilja vara utan. Dock är prisskillnaden på stall med och utan ridhus här väldigt liten.