Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vabbar och försöker hantera mina känslor kring det, lämnade saker halvfärdiga på jobbet igår pga tidsnöd (och tidsoptimist till doktor) och det är bland det värsta jag vet 😑
 
Tvi fan vad mammas blodtryck bråkar. Skyhögt igen. Kan kanske bero på det där vaccinet sa läkaren, jävla skitspruta. Eller också väldigt mycket pga hennes jobb...Jag kan bara avvakta och hoppas hon mår bättre snart på sjukhuset...😔
 
Började dagen i gymmet idag och nu har jag jobbat en halvtimme ungefär efter att ungarna gått till skolbussen :) Hade en tanke på att ta en långpromenad med hundarna på lunchen idag men det ska bli ett riktigt skitväder så vi tar oss nog bara en kort promenad för att gå långt i sånt skitväder tycker varken jag eller hundarna är roligt 😅
 
I mitt län är det stor brist på tandläkare. Jag har haft en tandvårdsförsäkring i 10-15 år och har fått veta att inga försäkringar kommer förnyas pga tandläkarbrist, så jag har tagit tag i det och bokat ett besök för undersökning och borttagning av tandsten. Sen måste jag se till att jag får besvär att min visdomstand innan januari nästa år så jag får dra ut den innan avtalet går ut. 🤪 (Den växer ut i kinden så den kommer orsaka problem, det gjorde den andra till slut). Har jag betalat för försäkringen i massor av år vill jag åtminstone få ut något av den!
 
Dax att ta tag i dagen. ska ju bli storm så kanske ta stallet först och sen ta tag i lite städning och ta hand om de nytvättade kläderna som bildat ett berg i tvättstugan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 538
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 797
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp