Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas verkligen det!Lagat mar Sitter och tittar på den på bordet.
Matlust lika med noll...
Måste äta. Blodsockret börjar droppa för jag ätit så dåligt idag också.
Ingen bra dag idag.
Har förberett morgondagens frukost så hoppas det blir bättre imorgon.
Jag hade avskytt det och också avvikit. Avtackningen ska väl ändå ske med den avtackade personen i fokus och alltså efter den personens premisser liksom alla andra typer av uppvaktning. Det är ingenting som sker för att de som planerar eventet ska få klappa sig på axeln.
Vilket klokt perspektiv. (Fast jag skrev "kokt" först.) Lyssna på @athena_arabians, @tanten, och fortsätt ta hand om dig. Du är i sorg, stor sorg efter en liten kille. Att skälla ut någon är kanske heller inte ett särskilt bra tillvägagångssätt oavsett hur legitima ens klagomål må vara. Kanske hade avkomman också nåt på gång i sitt liv som gjorde att det blev en oproportionell reaktion gentemot dig.Vad Sel sa här @tanten plus att du är ju faktiskt inte i balans och mer känslig än vanligt nu, av förklarliga skäl En uppvaktning av en person oavsett anledning ska ju vara på dennes villkor tycker ju jag. De omkring dig vet ju att du inte tycker om att vara i fokus och vet ju att du just förlorat Torsten så då tycker jag att det borde finnas förståelse.
Vad gäller avkomman är jag den första att skriva under på att förälder-barn relationer kan vara komplicerade (jag och min mor var sannerligen inte på god fot alltid). Ibland blir det fel och gnissel.
Oavsett så är du en av de snällaste och omtänksammaste människorna jag känner så jag hoppas du kan skaka av dig det här
Då har jag även bokat resan till Göteborg och beställt kläder. Har även gått på en timmes lång promenad, lagat 3 matlådor + middag, nystat upp en garnhärva och tvättat 3 maskiner tvätt. Vad kom all den här energin ifrån?!Sov riktigt länge och bra i natt, det var länge sedan. Känner mig som en helt ny människa!
Sitter och försöker beta av lite grejer på min att göra-lista medan jag lyssnar på poddar (hitintills bara två; hotell i Göteborg bokat och mitt betalkort uppdaterat/utbytt). Nu ska jag koka kaffe och fortsätta med att boka tågresa, beställa kläder från Lindex, kanske läsa lite och skriva på uppsatsen... Borde laga lite matlådor och sy också. Allt samtidigt...!
Håller med gänget i att jag absolut förstår att du väljer bort avtackningen. Det var ju fler som skulle tackas av och inte så att hela arrangemanget faller eller kostat en massa pengar.Vi har en vedertagen rutin. Personen tackas framme vid podiet med en tulpanbukett och går sen och sätter dig.
I förväg fick jag dessutom att en ledande person i föreningen ifrågasatt om jag alls skulle avtackas.
Så med den löken på laxen kändes det bäst att gå hem.
Att jag skulle bli utskälld av avkomman kom som en överraskning. Är skapligt ledsen just nu.