Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Irriterande, men det finns ju i alla fall spännande hoppning att titta på nu i eftermiddag !Jättefint väder ute, jättefin snuva inne
Eller inte... Spoilers vill tydligen inte fungera för mig.Spoiler GHS
Uppföljning, de grävde av elen till avloppspumpen också men det åtgärdade dem inte pga inte märkt det så imorgon kommer de få ett jävligt upprört samtal då vi mitt i lördagskvällen fått dra provisoriska kablar över vägen till en ny pump då den gamla tackat för sig när elen slagit över.Kom ut till stallet och en eon-bil stoppade mig och frågade om det var här det var kabelbrott. Jag visste inte vad han pratade om då jag inte sett eller hört något.
Visar sig att fibergubbarna grävt av elkabeln. Och sen dragit ifrån. Sambon hade visat var elkabeln går när de projekterade och de hade då sagt att självklart gör de utsättning först innan de gräver. Jo tjena. Kul att elen går i x antal timmar och de inte ens hör av sig om att de a) gräver och b) gräver sönder elkabeln? Vi hade inte ens vetat om det om jag inte sprungit på kabelfixaren av ren slump. Tur man har snälla hästar som inte testar staketen just då...
Vilken härlig bild!
TackVilken härlig bild!
Var försikig men knät!!!ska t stallet o sen spela innebandy på hobbynivå....har skitont i knäet men jag måste fortsätta träna!
Jag vill också ha en hund som hjälper till med städningen. Vilken ras?Sitter i solen och myser med födelsedagsvovven i knät efter vi dammsugit, städat, tvättat och torkat golvet.
Måste vara en sk "golvmopp", shi tzu?Jag vill också ha en hund som hjälper till med städningen. Vilken ras?