Vad gör vi? Del CLXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker tvätta. Grannen som har tvättstugan max 2-3 dagar varann månad har inte hämtat sin tvätt. Jag som snittar 17-18 dagar i månaden vill inte säga till att jag behöver platsen för mina kläder. Så nu hängs allt i lägenheten.
 
Sov riktigt länge och bra i natt, det var länge sedan. Känner mig som en helt ny människa!
Sitter och försöker beta av lite grejer på min att göra-lista medan jag lyssnar på poddar (hitintills bara två; hotell i Göteborg bokat och mitt betalkort uppdaterat/utbytt). Nu ska jag koka kaffe och fortsätta med att boka tågresa, beställa kläder från Lindex, kanske läsa lite och skriva på uppsatsen... Borde laga lite matlådor och sy också. Allt samtidigt...!
 
Bakat havrefrallor. Mycket nöjd över att jag övervunnit min lathet gällande brödbak. 😅
20230226_130514.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
61 62 63
Svar
1 253
· Visningar
34 800
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 733
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp