Och dar dog den gamla trotjanaren. Mitt mycket gamla strykjarn har sagt upp sig ... och Maken, som skoter huvuddelen av tvatt och strykning flinar och sager att det ar for att jag strok och inte har ratt handlag och att strykjarnet inte gillade mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns! Tonkaböna. Fast jag vet inte om tonkabönor är riktigt bönor eller om dom bara kallas så
Enligt wiki är de i fabacae så ärtfamiljen, men är ett träd. Fröna bör då faktiskt vara bönorDet finns! Tonkaböna. Fast jag vet inte om tonkabönor är riktigt bönor eller om dom bara kallas så
Enligt wiki är de giftiga i stora mängder men också väldigt bittra så du klarar dig nog Rapportera gärna hur de smakar!Det ar bonor ... som FDA forbjod nagon gang pa -50 talet for att nagon forskare konstaterade att rattor blev forgiftade av en diet av tonkabonor.
Till min fortjusning (tror jag ... eller kanske inte) finns de att kopa pa Amazon USA ... och kommer om 2 dagar.
<snip>
Enligt wiki är de giftiga i stora mängder men också väldigt bittra så du klarar dig nog Rapportera gärna hur de smakar!
Hjärnan funkar inte på morgon, så är det bara.När man vaknar med lock för båda öronen men bara är halvvaken och hjärnan bestämmer sig för "japp. Nu blev du döv av att du spelade gitarr. "
Så man börjar gråta innan man vaknar till mer på riktigt och mumlar för sig själv till hjärnan "du är inte lite korkad du"
Nu frukost och hogwarts och kattgos närmsta 2 timmarna i alla fall.
Hur länge måste du vara kvar där eller hur jag ska säga när du flyttat? Lång uppsägningstid?Stallägaren har hört av sig både igår kväll och imorse. Allt lugnt, nöjda hästar.
Jag hade iofs också varit nöjd om jag fått en bättre hage, godare mat och tre undersåtar.
Längtar tills jag kan åka ut, men jag får vänta till i eftermiddag då jag har kvällsfodring i gamla stallet.