Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge måste du vara kvar där eller hur jag ska säga när du flyttat? Lång uppsägningstid?
Men vad gott det såg ut
Det här tycker jag är så svårt att fatta. Vi sköt ju lite raketer men åkte då en mil för att komma mer till civilisationen och inte vid gården.Det är två månaders uppsägningstid, men jag sa upp mig på nyårsdagen (så fort jag fått veta att stallägaren skjutit raketer på nyår fast han vet att min häst är hysteriskt rädd) så jag har bara tre dagar kvar.
Det här tycker jag är så svårt att fatta. Vi sköt ju lite raketer men åkte då en mil för att komma mer till civilisationen och inte vid gården.
Villa Dagmar gillar innergården också känns lite som man är utomlands med taket över regn- och snöfrittVar är detta nånstans? Känns som man måste åka dit, enbart för frukosten…
Haha vad bra! De smakar ju vanilj, men har aldrig sett själva bönan utan enbart ätit (oftast desserter) smaksatta med tonka. Gott!Enligt wiki är de i fabacae så ärtfamiljen, men är ett träd. Fröna bör då faktiskt vara bönor
Enligt wiki är de giftiga i stora mängder men också väldigt bittra så du klarar dig nog Rapportera gärna hur de smakar!
Men usch! Skönt att du snart slipper det helt.Det är två månaders uppsägningstid, men jag sa upp mig på nyårsdagen (så fort jag fått veta att stallägaren skjutit raketer på nyår fast han vet att min häst är hysteriskt rädd) så jag har bara tre dagar kvar.