athena_arabians
Trådstartare
Fan... jag tror jag är på väg att bli sjuk Kan ju alltid hoppas det är allergi pga snömögel istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det är snö möglet!Fan... jag tror jag är på väg att bli sjuk Kan ju alltid hoppas det är allergi pga snömögel istället
Nä det var nån pick up som jag inte kan identifiera.Är det ev V70?
Jag har en halv polkagrisstång kvarDet fick bli det sista julegottet ikväll; alltså lussebullar blir ju extra goda med smält smör och strösocker och så till det Farmen, nu sovtajm .
Youtube kan vara väldigt fantastiskt ! Efter att ha kollat ett par filmer var jag övertygad om att jag kunde rensa ett vattenlås - och det kunde jag ju också...Kom på att jag ju velat lära mig sticka. Lyckades nu hitta ett youtubeklipp med instruktioner för totala nybörjare, otroligt pedagogiskt och bra, så nu vet jag faktiskt vilken typ av garn och stickor jag ska satsa på att köpa vid tillfälle. Vore kul om jag kunde lyckas sticka en mössa någon gång, eller en tröja som faktiskt sitter bra.
Eller göra som en manlig bekant. Dammtorka skärmenNu tittar jag på A star is Born och slösurfar lite. Reflekterar dock över att bilden känns sämre på tvn sen sist. Kanske dags att titta efter ny tv eller iaf se över antennkabeln vid tillfälle...