Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom på att jag ju velat lära mig sticka. Lyckades nu hitta ett youtubeklipp med instruktioner för totala nybörjare, otroligt pedagogiskt och bra, så nu vet jag faktiskt vilken typ av garn och stickor jag ska satsa på att köpa vid tillfälle. Vore kul om jag kunde lyckas sticka en mössa någon gång, eller en tröja som faktiskt sitter bra.
 
Har skrivit shoppinglista, klippt håret lite och städat tillräckligt mycket efteråt för att det ska vara renare nu än innan hårklippningen, har nattrastat hundarna, borstat tänderna och satt kamerans batteri på laddning. Tänk så lätt det är att komma igång och göra något så fort det blir tyst och lugnt överallt. Jag borde bo i ett litet hus ute på landet...
 
Kom på att jag ju velat lära mig sticka. Lyckades nu hitta ett youtubeklipp med instruktioner för totala nybörjare, otroligt pedagogiskt och bra, så nu vet jag faktiskt vilken typ av garn och stickor jag ska satsa på att köpa vid tillfälle. Vore kul om jag kunde lyckas sticka en mössa någon gång, eller en tröja som faktiskt sitter bra.
Youtube kan vara väldigt fantastiskt :up: ! Efter att ha kollat ett par filmer var jag övertygad om att jag kunde rensa ett vattenlås - och det kunde jag ju också... :D
 
Måndag. Inleder veckan med sjuk kollega. Nytt tema, så det hade varit kul om alla pedagoger hade varit närvarande för att bolla idéer. Men hon kan ju inte hjälpa att hon blev sjuk. Får hoppas att det är snabbt övergående :up: .

Digital föreläsning i kväll, kvällsmöte imorgon och hästvaccination på onsdag. En del att göra denna vecka med andra ord....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 692
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 989
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp