Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha helg med. Ligga på soffan 7 dagar i veckan.....Jag vill ha mer helg. Gå i ide.
Visa bifogad fil 111034
Jag vill ha mer helg. Gå i ide.
Visa bifogad fil 111034
Det där är märkligt att inte tvätten kan hänga sig själv och ännu värre hoppa in i garderoben.....Ska snart försöka få barnet att somna. Stor risk att jag somnar först. Men har en maskin tvätt som behöver hängas först.
Nä det är väldigt irriterande!Det där är märkligt att inte tvätten kan hänga sig själv och ännu värre hoppa in i garderoben.....
Det där är märkligt att inte tvätten kan hänga sig själv och ännu värre hoppa in i garderoben.....
Precis. Blänger på fullt diskställ och tvätthögen....Allt hushållsarbete tycker jag borde sköta sig självt
Steker en väldig massa pannkakor och kollar på sprint
Glass!Jag vet inte vad jag ska ha för topping på mina pannkakor. Livet är svårt!
Just det. Det skulle jag ju ha gjort. Stekt pannkakor. Aja får bli en annan dag.
Glass!
Grädde och hjortronsylt självklartJag vet inte vad jag ska ha för topping på mina pannkakor. Livet är svårt!