Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En frisk bör inte ha högre än 5,9 som fastande säger man generellt som jag lärt mig men något högre än så är ju ingen fara på taket 😊

Edit. Såg efter att du redan fått svar.
Min läkare sa till mig att "är det under 7 så sätter man inte in nån behandling" Kan iofs vara åldersrelaterat också

:down:
Jag vill ha helg med. Ligga på soffan 7 dagar i veckan.....
Skynda på att bli pensionär .... :)
 
Min läkare sa till mig att "är det under 7 så sätter man inte in nån behandling" Kan iofs vara åldersrelaterat också

:down:

Skynda på att bli pensionär .... :)
På mitt jobb hjälper inte det.. Eller jag skall tala om det för pensionären på jobbet han jobbar måndag och 4 timmar onsdag....
 
Lagar paj och är glad att helgen snart är slut. Tänkte det skulle bli skönt att få lugn och ro men blev mest bara ensamt. Tror dock mycket på pajen så ser fram emot den 🍽️
Alltså pajen 😍
Ser kanske inte så speciell ut men den blev så god! Getost, oliver, tomat, lök, vitlök och äggstanning. Slängde i lite vita bönor också så den blev mer mättande. Ost på toppen förstås 👌
D0AAFFD7-652B-4071-8297-8E5E6B2AA191.webp
 
Suck. Snart en till dag bortkastad. Har gått långpromenad med hundarna, vilket förvisso var fint. Men i övrigt? Bytt sängkläder, bokat en tid i tvättstugan, umgåtts lite med partnern, lagat mat... Imorgon har jag lite mer planer, som att handla lite och gå en ny långpromenad. Ska även försöka ringa vårdcentralen för att kolla varför det inte händer något trots att jag skulle få hjälp med lite allt möjligt för evigheter sedan.

Med lite tur kan det leda till att något blir bättre, men fan alltså, jag är less på typ... allt? Allt förutom hundarna. Det värsta är väl också att när jag mår som nu så vet jag inte heller hur jag skulle vilja ha det egentligen, vilket gör det svårt att ens försöka ordna en plan eller motivera sig till att göra sådant som skulle kunna få läget bättre.

Jag har letat upp några intressanta jobb att söka (det fungerar inte riktigt att jobba så få timmar som jag gör på nuvarande jobbet, och jag vill gärna komma från timanställningen på gamla jobbet helt), men kommer mig inte för att faktiskt ordna en ansökan. Jag har en plan för hur jag vill göra om hemma, men får ingen ordning på det heller. Har en lista med saker som behöver göras men blir mentalt utmattad av att ens göra hälften av första punkten och sedan glöms listan bort...

Någon som vill byta hjärna en vecka eller så? :cautious:
 
Nu är det snart "slut i rutan" här.... :) Hästarna är inne och jag ska ägna resten av stunden innan läggdags till att läsa lite. Har skrivit lite idag. Bara lite - typ någon sida - men det kändes ändå som om den lilla snutten förde berättelsen vidare i den önskade riktningen plus att vi fick reda på lite mer om huvudpersonens personlighet...
 
Njuter över att äntligen vara hemma och ensamheten. Har varit bortrest och behövt vara social i 3 dagar. Har inte varit helt själv förutom på toa/dusch dessa dagar.😅

Nu tittar jag på A star is Born och slösurfar lite. Reflekterar dock över att bilden känns sämre på tvn sen sist. Kanske dags att titta efter ny tv eller iaf se över antennkabeln vid tillfälle...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 692
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 989
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
707
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp