Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du ska kolla upp det där, låter inte bra.Har fått blixtar i synfältet igen. Teor det var snön när jag gick ut genom porten. Kan de försvinna så jag kan läsa kurslitteratur tack?
Det är en del av min aura vid migrän. Ibland får jag bara de här symtomen. Är sjukt ljuskänslig och borde använda mina solglasögon mer. Men tack för omtankenTycker du ska kolla upp det där, låter inte bra.
Tyvärr inte det som är felet. Det är mer åt det pixliga hållet.Eller göra som en manlig bekant. Dammtorka skärmen
Det hjälpte.
Är på väg till provtagning. Fick ett samtal från en bister läkare om mina ”väldigt eftersatta prover” Så pass eftersatta att jag helt enkelt absolut inte tagit dom
Anledningen är att jag inte haft tid samt att jag inte pallar att få resultatet pga blir säkert massa följdgrejer då
Jag får regnbågsfärgade zick-zack-mönster ibland - också mycket trevligt.... Får ingen huvudvärk, bara ögonmigrän. Mamma har haft "vanlig" migrän när hon var yngre, så det är kanske ett arv...Det är en del av min aura vid migrän. Ibland får jag bara de här symtomen. Är sjukt ljuskänslig och borde använda mina solglasögon mer. Men tack för omtanken
Troligtvis arv ja. Det forskas tyvärr väldigt lite på migrän och ärftlighet, troligtvis eftersom det är en klassisk kvinnosjukdom.Jag får regnbågsfärgade zick-zack-mönster ibland - också mycket trevligt.... Får ingen huvudvärk, bara ögonmigrän. Mamma har haft "vanlig" migrän när hon var yngre, så det är kanske ett arv...
Min mamma, bror och syster har problem med migrän, själv är jag tack och lov förskonad och har knappt ont i huvudet ens trots att jag använder det dagligen.Troligtvis arv ja. Det forskas tyvärr väldigt lite på migrän och ärftlighet, troligtvis eftersom det är en klassisk kvinnosjukdom.
Min farmor hade. Jag ärvde, inte mina systrar. Däremot deras döttrar, och min egen.Min mamma, bror och syster har problem med migrän, själv är jag tack och lov förskonad och har knappt ont i huvudet ens trots att jag använder det dagligen.