Men?Mycket dåliga familjenyheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men?Mycket dåliga familjenyheter
Är det den speciella tanten?Mycket dåliga familjenyheter
Verkligen inte men jag hade lite hopp om vinst då de nästan alltid spelar bäst mot bra lag.5-0 efter två perioder. Inte särskilt väntat.
Är det den speciella tanten?
Jag tycker att TIDEN helt generellt går alldeles för fort....Helgerna går alldeles för fort.
Jag tycker helgen går för sakta… fast idag har gått ganska fort faktisktNu snart sängen
Söndag imorgon
Helgerna går alldeles för fort.
Kan vi inte få lite av din helg?? @Sonic76 kan ta en dag och jag en dag, så slipper du den helt !!Jag tycker helgen går för sakta… fast idag har gått ganska fort faktiskt
Ta hand om dig.Nej, lite annat. Men extremt jobbigt.
Ja men absolut! Jag har redan tröttnatKan vi inte få lite av din helg?? @Sonic76 kan ta en dag och jag en dag, så slipper du den helt !!
Experterna klarar sig säkert jättebra, men ormen är det ju lite synd om. Hoppas de hittar hen snart.Åh, FY.... Ormfobikern i mig RYSER vid tanken att en sådan jätteorm är lös. Stackars experter som letar....
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/155bwB/giftig-kobra-har-rymt-pa-skansen
Nja, det är ju inte bara aftonbladet som rapporterar. På DN citerar man en kommunikationschef på Skansen som säger:Experterna klarar sig säkert jättebra, men ormen är det ju lite synd om. Hoppas de hittar hen snart.
Trisk skrämseljournalistik tycker jag, men det är ju aftonbladet.
Jag syftade mest på den länkade artikeln länken i sig. Jag såg "intervjuerna" med "vittnen" och det var ju bara tramsigt. Klart de måste hitta ormen, men de som letar är ju erfarna personal och reder sig säkert utmärkt. Allmänheten är det ingen risk för.Nja, det är ju inte bara aftonbladet som rapporterar. På DN citerar man en kommunikationschef på Skansen som säger:
– De är väldigt giftiga och bör inte vara på rymmen
Så, ja, jag är mycket tacksam över att jag slipper jaga en 4 meter lång mycket giftig orm.....
Och, ja, det är säkert inte det minsta roligt för ormen heller.
Har spelat 5-2 på oddset.5-0 efter två perioder. Inte särskilt väntat.