Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Experterna klarar sig säkert jättebra, men ormen är det ju lite synd om. Hoppas de hittar hen snart.
Trisk skrämseljournalistik tycker jag, men det är ju aftonbladet. :)
Nja, det är ju inte bara aftonbladet som rapporterar. På DN citerar man en kommunikationschef på Skansen som säger:
– De är väldigt giftiga och bör inte vara på rymmen

Så, ja, jag är mycket tacksam över att jag slipper jaga en 4 meter lång mycket giftig orm..... O_o
Och, ja, det är säkert inte det minsta roligt för ormen heller.
 
Nja, det är ju inte bara aftonbladet som rapporterar. På DN citerar man en kommunikationschef på Skansen som säger:
– De är väldigt giftiga och bör inte vara på rymmen

Så, ja, jag är mycket tacksam över att jag slipper jaga en 4 meter lång mycket giftig orm..... O_o
Och, ja, det är säkert inte det minsta roligt för ormen heller.
Jag syftade mest på den länkade artikeln länken i sig. Jag såg "intervjuerna" med "vittnen" och det var ju bara tramsigt. Klart de måste hitta ormen, men de som letar är ju erfarna personal och reder sig säkert utmärkt. :) Allmänheten är det ingen risk för.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 395
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 368
· Visningar
38 111
Senast: sthu
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp