Men varför får du mozzarellaExtrapris på både tomater och avokado! Så nu unnar jag mig detta + mozzarella till lunch. Känner mig sjukt bortskämd faktiskt - det trodde man inte för något år sen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför får du mozzarellaExtrapris på både tomater och avokado! Så nu unnar jag mig detta + mozzarella till lunch. Känner mig sjukt bortskämd faktiskt - det trodde man inte för något år sen!
Maken bara "men detta går ju rätt fort och smidigt ändå" och jag bara "".
Förlåt! Kan trösta dig med att det var en budgetvariant så den var inte jättegod.Men varför får du mozzarella
Förlåt! Kan trösta dig med att det var en budgetvariant så den var inte jättegod.
Åh, synd om dig också nu!Förlåt! Kan trösta dig med att det var en budgetvariant så den var inte jättegod.
Ja, som svensk får en inte njuta alltför mycket. Någon måtta får det vara!
Faktiskt! Det är ju bara torsdag, dessutom.Ja, som svensk får en inte njuta alltför mycket. Någon måtta får det vara!
Smart man
Visa bifogad fil 103383
Kaffedrickarnas muggar på jobbet har enbart diskats i maskin under ett flertal år och nydiskade såg de ut som övre bilden () Efter jag handdiskat dem, när jag började här ser de numera ut som på den nedre.
Pappa ÄLSKAR att diska . Jag och sambon är tacksamma för vår bänkdiskmaskin; finns så mycket annat att göra istället ju
Diska? Rätt fort och smidigt
Vad har du för märklig make???
Avkomman fick jag gå bakom, med ett tag runt magen och leda in på toan.
Grannen hade en son som hon fick kolla till varje gång han dröjde med att komma ner till frukost. Oftast berodde det på att han somnat på toastolen
Det borde vara olagligt att posta sånt här när mitt pms monster härjarJag har bakat två kanelbullekladdkakor. Måste nu bara bestämma om jag ska bjuda på dem imorgon, lördag eller söndag. Svåra frågor i livet!
Visa bifogad fil 103387