Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså gullig kille på spårvagnen hem från Djurgården just nu. Han frågade om jag behövde sitta, då han satt på sätet närmast barnvagnen. Jag tackade för erbjudandet men att jag gärna står. Nu sitter han och skruvar på sig och tittar på mig, på de andra sätena, på väg upp att ställa sig, sitter kvar, skruvar sig lite. Trots att halva vagnen är tom 🤷‍♀️😄 Gölle.
 
Maken bara "men detta går ju rätt fort och smidigt ändå" och jag bara ":meh::wtf::yuck:".

Smart man :up:

1666262437095.webp


Kaffedrickarnas muggar på jobbet har enbart diskats i maskin under ett flertal år och nydiskade såg de ut som övre bilden (🤮) Efter jag handdiskat dem, när jag började här ser de numera ut som på den nedre.
 
Var lite kyligt inne i morse (frostigt ute) men efter en liten brasa och så ugnen på till två omgångar brytbröd (bara knåda gör en ju varm 😅) och en liten bananpaj samt steka pannkakor så är det då fasen nästan väl varmt nu 😄.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 414
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 465
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp