Måste vara jobbigt att dra upp dom små så tidigt….Ska alldeles strax väcka barnet. Eller iaf bära ut honom i vardagsrummet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste vara jobbigt att dra upp dom små så tidigt….Ska alldeles strax väcka barnet. Eller iaf bära ut honom i vardagsrummet.
Måste vara jobbigt att dra upp dom små så tidigt….
Fy farao! Jag skulle inte överleva. Har ca 20 och fryser.Kaffe och flera lager kläder + en filt! Tycker inte att 16 grade inne är helt okej Förvisso står termometer i fönstret men ändå…
La mig tidigt igår och snoosade lite extra nu, såå skönt! Ska strax göra mig klar.
Ska ta med en kexchoklad idag och muta min sura doktor på jobbet, hoppas han blir glad
Jag tycker inte att jag brukar känna någonting, MEN jag hade en märklig upplevelse på Kulturen i söndags. Vi var inne i ett av de möblerade husen som man kan besöka. Längst in fanns ett litet sovrum med gröna väggar, en bäddsoffa med ett kors ovanför och lite andra möbler. Där fanns också ett fönster men ändå kändes rummet SÅ mörkt, dystert och fruktansvärt ledsamt. Jag sa till min mamma att jag ALDRIG i livet skulle kunna bli övertygad om att övernatta i det rummet! Känslan var hemsk. Sedan när vi kom till min faster efteråt och jag berättade för henne om upplevelsen plockade jag fram bilden i mobilen och visade henne. På bilden är rummet LJUST - ljuset närmast FLÖDAR in genom fönster och skira vita gardiner - och har inte alls samma känsla som den jag upplevde på plats. Mycket, mycket märkligt.... Om inte annat brukar man väl få motsatt effekt i bilder, dvs att rum ofta ser mörkare ut än i verkligheten. Jag borde kanske kontakta Kulturen och höra med dem om de vet något om händelser i just det rummet....Jaa, annars hade jag inte kunnat bo här. Hus med ”dåliga energier” är svinjobbigt. På första visningen av huset fick jag en väldigt stark känsla av att jag hörde hemma här, så det är bra energier här. Och då tänker jag att det är snälla spöken (dock oklart om jag ens tror på spöken, men något är det ju).
Som tur var kunde sambon åka tidigare från jobbet, så nu är han hemma
Här är det 16-17 grader varje morgon när jag stiger upp. Jag har börjat använda luftvärmepumpen en liten stund de flesta morgnar nu. När jag kommer hem eldar jag i kaminen i några timmar. Då blir det 20-22 grader. Sedan kyler det ju av igen när värmen stängs av och kaminen svalnar under natten....Fy farao! Jag skulle inte överleva. Har ca 20 och fryser.
18,5 här men tillräckligt kallt för att starta en liten brasaFy farao! Jag skulle inte överleva. Har ca 20 och fryser.
Testa cirkusgröt? Med banan och ägg?Äter frukost. Gröt. Har börjat experimentera med havregrynsgröten. Jag gör ju alltid två portioner till oss, så 2 dl havregryn. På sistone byter jag då och då ut en halv deciliter gryn mot grahamsmjöl. Mycket gott, tycker jag ! Plus att jag upplever att gröten mättar mer....
Nej, vi gillar inte bananpannkakor så det blir nog ingen hit...Testa cirkusgröt? Med banan och ägg?
Haha låter inte så dåNej, vi gillar inte bananpannkakor så det blir nog ingen hit...
Förväntningarna var alldeles för lågt nergrävda. Får erkänna att jag är riktigt förvånad.Lönesamtal om 20 min. Förväntningarna är nedgrävda minst två meter i marken (småländsk mark med skitmånga jobbiga stenar och så)