Jag har handlat mat, tömt diskmaskinen samt varit på provtagning. Nu ska jag iväg för att göra lashlift
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh ❤Ligger på sjukhuset. Usch.
Åh vad skoj! Tror det kommer gå jättebra!Hjälp mig jesus, har KANSKE fått plats i en ridgrupp. Inget klart än men det var typ tio år sen jag red, kommer slå ihjäl mig och antagligen inte ens kunna sätta mig på rätt håll. Meeeeeeeeeeen kanske få sniffa på en häst igen
kunde Jesus rida...Hjälp mig jesus, har KANSKE fått plats i en ridgrupp. Inget klart än men det var typ tio år sen jag red, kommer slå ihjäl mig och antagligen inte ens kunna sätta mig på rätt håll. Meeeeeeeeeeen kanske få sniffa på en häst igen
kunde Jesus rida...
På vattnet!Well, kunde han gå på vatten tänker jag mig att han nog kunde galoppera lite stiligt också
Blir orimligt glad för din skull!Hjälp mig jesus, har KANSKE fått plats i en ridgrupp. Inget klart än men det var typ tio år sen jag red, kommer slå ihjäl mig och antagligen inte ens kunna sätta mig på rätt håll. Meeeeeeeeeeen kanske få sniffa på en häst igen
Hjälp mig jesus, har KANSKE fått plats i en ridgrupp. Inget klart än men det var typ tio år sen jag red, kommer slå ihjäl mig och antagligen inte ens kunna sätta mig på rätt håll. Meeeeeeeeeeen kanske få sniffa på en häst igen
det kommer att bli jätte bra!Hjälp mig jesus, har KANSKE fått plats i en ridgrupp. Inget klart än men det var typ tio år sen jag red, kommer slå ihjäl mig och antagligen inte ens kunna sätta mig på rätt håll. Meeeeeeeeeeen kanske få sniffa på en häst igen