Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klappar katt
3D602E98-B92F-49CC-B910-6B2D1E6AB33C.webp
 
Strosa två timmar i skogen med Ville på förmiddagen och plockade svamp när den anföll. :) Tvättmaskinen har gått hela dagen och dottern med sambo har varit hemma och grejat. Ikväll åkte maken och sonen på hockey och dottern och sambon bjöd på pizza hemma hos sambons mamma. Nu slappa framför Tv:n!
 
Ligger på sängen, extremt trött efter dagens klubbtävling men oj vad kul det var! Lite extra kul var att jag samåkte dit, och fick köra bilen tillbaka. Det var en SUV av en modell jag aldrig kört förut och till min stora förvåning så gillade jag den verkligen! Den var lite otympligt stor i många fall, men bekväm, tyst, otroligt lättkörd, bra acceleration och låg stadigt på vägen. Det gick dessutom att koppla in fyrhjulsdrift vid behov och enligt hon jag åkte med (som alltså ägde bilen) så var den riktigt billig att äga. Tyvärr inte lika billig att köpa, så tja, det blir ingen sådan till mig :cautious: Men OM jag skulle hitta en mindre bil med samma känsla och lika bra utrymme bak för hundarna, då hade jag absolut varit intresserad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 381
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 217
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp