Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Havregryn + duschmedel = blåbärsrutor?Var och köpte havregryn och kom också på att mitt duschmedel är i princip slut. Så nu blir det ett annat recept på blåbärsrutor. Det är kul att laborera.
Det är en mjuk ståltråd, och jag har inte varit nära någon planka.
Nope, bara kört i stadstrafik och till ridskolan.
Jag har en sådan här som ligger i en hög på hallgolvet ,blir matt bara av att titta på eländet.Kämpar med badrumsskåpet och alla MILJONER delar.... Jag är just nu i läge att jag har avklarat steg A och märkt upp alla delar inför att påbörja steg B.... Sista steg är L....
Äter vitaminer och får speciella tabletter utskrivna året runt sedan jag var 15 år Min läkare säger att jag bor i fel landAha ja det är många som reagerar så (jag är inte särskilt drabbad kan jag inte påstå), D-vitamin?
Älskar att sätta ihop möbler! Väntar på mina saker från IKEA och LÄNGTAR tills jag får sitta på golvet och knåpaJag har en sådan här som ligger i en hög på hallgolvet ,blir matt bara av att titta på eländet.
Visa bifogad fil 102604
Men, aj, för det första får man ju ont i benen när man sitter där på golvet... Men jag måste ändå säga att denna Lidl-möbel var rätt okej att sätta ihop på det stora hela. De miljoner delarna krympte rätt snabbt. Allt passade ihop fint. Inget fattades. Jo, men det var ändå en helt okej upplevelse (men ÄLSKADE det gjorde jag inte )...Älskar att sätta ihop möbler! Väntar på mina saker från IKEA och LÄNGTAR tills jag får sitta på golvet och knåpa
Ja det får lagas. Luften har stannat sen jag fyllde så mamma får åka till lämplig däckverkstad imorgon.Det är iaf lätt att laga så du slipper köpa nytt däck.
Själv har jag plockat äpplen igen, försökt lappa ihop hönshuset så råttorna får svårare att ta sig in, varit till hästarna och klippt bort en massa grenar på en ros som vuxit så den repar bilen när jag kör in på parkeringen och så jag varit tvungen att ducka för att ta mig in på tomten. Samlar ork att sätta mig och jobba lite, har två katter som ligger på mig i sängen och hundarna på golvet.
Inte på parkeringen till ridskolan, där undviks annan trafik eftersom det är så många bilar som kommer och går.Fast i vilket stall som helst finns det ofta grejor dar staltrad kan inga.
Men, aj, för det första får man ju ont i benen när man sitter där på golvet... Men jag måste ändå säga att denna Lidl-möbel var rätt okej att sätta ihop på det stora hela. De miljoner delarna krympte rätt snabbt. Allt passade ihop fint. Inget fattades. Jo, men det var ändå en helt okej upplevelse (men ÄLSKADE det gjorde jag inte )...
Näää han är ju pedagogisk!Själv HATAR jag gubben som ser glad ut och ledsen ut med sin hammare. Jag blir tokig på honom.