Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tog mig iväg ill hästen 💪
Det var soligt men lite blåsigt, fixade hans mat som råkade bli soppa… Och jag hade klätt mig för varmt. MEN förutom det så var det trevligt :D

0055127C-8525-4577-9A16-4CEB332215C5.webp
 
Försöker skriva på en uppgift som ska vara färdig till torsdag, har skjutit på den för den är såååå tråkig och jag måste skriva nu. Har ont i ländryggen idag med, såpass att det strålar ner i höfterna. Kul att behöva sitta ner och skriva då… måste boka tid hos VC asså. Blir frustrerad eftersom uppgiften suger och allt litteratur är på engelska och så ska man försöka ta sig igenom skiten samtidigt som man har ont. AHHHH, tror jag har pms med som grädde på moset. Aja bara att käka smärtstillande och tuffa mig igenom denna skitsöndag.
 
Nej men hängt sista tvätten, handlat ost 😅 Fått dille på hushållsost igen 😂 Min sambo blir tokig för vi har köpt på oss ost när det varit billigt men det är fel ost :angel: Fast hushållsosten var billig sen här veckan 😊 Så ilandsproblem löst.
Nu kaffe och sitta vid datorn och skriva en stund.
 
Älskar att sätta ihop möbler! Väntar på mina saker från IKEA och LÄNGTAR tills jag får sitta på golvet och knåpa :love:
Men, aj, för det första får man ju ont i benen när man sitter där på golvet... :nailbiting: Men jag måste ändå säga att denna Lidl-möbel var rätt okej att sätta ihop på det stora hela. De miljoner delarna krympte rätt snabbt. Allt passade ihop fint. Inget fattades. Jo, men det var ändå en helt okej upplevelse (men ÄLSKADE det gjorde jag inte ;) )... :up: :)
 
Det är iaf lätt att laga så du slipper köpa nytt däck. :meh:

Själv har jag plockat äpplen igen, försökt lappa ihop hönshuset så råttorna får svårare att ta sig in, varit till hästarna och klippt bort en massa grenar på en ros som vuxit så den repar bilen när jag kör in på parkeringen och så jag varit tvungen att ducka för att ta mig in på tomten. Samlar ork att sätta mig och jobba lite, har två katter som ligger på mig i sängen och hundarna på golvet. :)
Ja det får lagas. Luften har stannat sen jag fyllde så mamma får åka till lämplig däckverkstad imorgon.
Fast i vilket stall som helst finns det ofta grejor dar staltrad kan inga.
Inte på parkeringen till ridskolan, där undviks annan trafik eftersom det är så många bilar som kommer och går.
 
Men, aj, för det första får man ju ont i benen när man sitter där på golvet... :nailbiting: Men jag måste ändå säga att denna Lidl-möbel var rätt okej att sätta ihop på det stora hela. De miljoner delarna krympte rätt snabbt. Allt passade ihop fint. Inget fattades. Jo, men det var ändå en helt okej upplevelse (men ÄLSKADE det gjorde jag inte ;) )... :up: :)

Själv HATAR jag gubben som ser glad ut och ledsen ut med sin hammare. Jag blir tokig på honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 377
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp