Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade några avsnitt av Without a trace på play. Ett hade jag redan sett delvis så blundade lite och lyssnade bara … och somnade till. :sleep: Funderar på att se ett till avsnitt men då somnar jag väl.
Skulle vara klokare att gå en promenad i solen men är så trött i kropp o knopp. Kollar nog det där avsnittet först.
😴
 
Detta var ju … ”oväntat” 😅

0D18C804-F7CB-49EF-B3C0-888209B8C6E5.webp
 
Somnade med hunden i famnen i fåtöljen efter en promenad i höstsolen, har nu bytt till soffan istället och myser med hunden sovandes i knät framför säsong 3 av Derry Girls. Lite småtrött igen, kanske slumrar till en stund igen när vi har det så här mysigt. :sleep:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 385
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 822
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp