Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade vid 5. O_o Tog morgonmedicinerna och somnade om. Vaknade igen 5:50 :cautious:
Har tillbringat morgonen med att lägga in en räkning för betalning, fört över pengar, räknat ut hur mycket jag har kvar till den 18e, kollat premiepensionsfonderna. Två har gått ner och två upp. Skakigt på marknaden nu så ska nog inte göra några ändringar i höst, eller … kanske flytta över lite från en till en annan fond. 🤔

Ätit lite yoghurt och bananer till frukost.
Nu börjar resten av huset vakna, har varit så skönt att vara vaken tidigt och det är tyst. :up:
Funderar på att kolla nåt på play.
 
En somali är ju nåt man måste ha
Borstade bort halva katten igår :D
Sen rullade hon på soffan
Så var det typ bara att börja om
Men hon älskar att bli borstad.
Och är så himla go och glad
20221008_161015.webp
 
Släppt ut och mattat hönsen, gett hundar och katter mat och nu har vi gått och lagt oss allihopa. Måste plocka mer äpplen, fixa råtthål i hönshuset, sätta in tätlister och göra klart ett jobb som ska lämnas in i morgon, men först dra oss lite till. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 389
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 822
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp