Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt slut, intensiv dag. (Ex)maken flyttade ut idag. Har möblerat om med de möblerna som är kvar, städat hela huset, tvättat en drös med maskiner tvätt, beställt en TV och saker från IKEA samt gått till affären och handlat hem bla kryddor. Det kommer säkert behöva handlas lite fler kryddor nästa gång men fick börja någonstans. Nu, första natten som ensam husägare.
 
Senast ändrad:
Hemma igen efter en lång dag hos mamma och hennes sambo med att flytta rundor lite saker . De lät så bra att flytta lite . De var två rum som skulle flyttas rundor på.. men fika och middag dom tack för hjälpen så
Känner igen det där ena svägerskan är expert. -vi behöver hjälp med en lillfinger nagel typ. Slutar med nivå 10 händer. En gång skulle vi flytta möbler hette det. Det innebar tömma ett rum dammsuga det tapetsera en vägg. Flytta dit möbler från rumm 2 städa rum 2 förresten när svågern ändå dammsög dammsög han hela huset. Måla tre väggar och tapetsera en vägg i rummet 2 (färgen tog dessutom slut och de hade ingen färgkod så de tog bara någon burk med något vitt). Möblera rum2... typ 3 dagars jobb.
 
Helt slut, intensiv dag. (Ex)maken flyttade ut idag. Har möblerat om med de möblerna som är kvar, städat hela huset, tvättat en drös med maskiner tvätt, beställt en TV och saker från IKEA samt gått till affären och handlat hem bla kryddor. Det kommer säkert behöva handlas lite fler kryddor nästa gång men fick börja någonstans. Nu, första natten som ensam husägare.
Ska du bo kvar? Skulle du inte flytta till Malmö?
 
Haft besök av en kattfobiker 😅
Hen ba ”ehhh den hoppar upp på diskbänken får den vara där”?
Ja ba öhm ja det är lite svårt med regler liksom 😅
Hen ba ”alltså den slickade just på ditt vinglas”. Jag aha…
(Sen diskade hen sitt glas en extra gång 😅 )
Naturligtvis sätter sig katterna och STIRRAR på hen. Hen ba ”VAD VILL DOM”?!

:rofl:

Sen tappar dom det och kastar sin pip-leksak runt hela lägenheten, hoppar runt och brottas. Jahaja. Människan ser helt förstörd ut 😅

4160F42D-3C4D-44C5-B321-383D882F33C7.jpeg
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 400
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 826
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp