Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En Jehovas ringde, Och jag var faktisk trevlig, även om jag inte tror men jag sa att jag hoppas att hon är lycklig i det liv hon lever och hon har en bra dag. men framför allt hade hon inte möjlighet att prata med någon annan Medan hon pratade med mig.
 
Stackars häst 😳. Jag ser ju för faen ut som en stel heffaklump med säkerhetsvästen 🫣. Nåja. Vi hade skitkul både jag, min kompis och mon häst med pay and jump på hemmaplan 😍 (varsin felfri runda direkt :) ) Kompisen höjde oxern också och efter att ringrostigheten släppt gav det en sååå bra knuff i självförtroendet för det (halvmetern) var ju sååå plättlätt, visste hennes hjälp skulle knuffa mig i rätt riktning 😍🤩.
 
Hur?!
20221009_131953.webp
 
ÄNTLIGEN :banana: !! Badrumsskåpet är färdigt och alla prylar är insatta. Det är första gången sedan vi flyttade hit som jag faktiskt har ett riktigt skåp till mina saker... :) Problemet har varit att hitta en vettig förvaringsmöbel som passade på den lilla plats som finns där. Så när Lidl hade EXAKT vad jag behövde slog jag till! Och nu är huset dammsuget också, så jag börjar känna lugnet. Nu tänkte jag jobba lite med baksidestexten till boken. Hunden (och vi) behöver också komma ut på en liten promenad. Finns grejer att göra HELA tiden uppenbarligen.... :)
 
Gått byalagets tipspromenad, fick 9 rätt i dag. Det var prisutdelning för höstens tre tillfällen, och jag vann ett presentkort på fika för min prestation vid det första tillfället.
Nu är jag hemma i min lägenhet och i morgon är det dags att gå till jobbet igen, gissar att en hög installationsanmälningar väntar på mig.
 
Det är iaf lätt att laga så du slipper köpa nytt däck. :meh:

Själv har jag plockat äpplen igen, försökt lappa ihop hönshuset så råttorna får svårare att ta sig in, varit till hästarna och klippt bort en massa grenar på en ros som vuxit så den repar bilen när jag kör in på parkeringen och så jag varit tvungen att ducka för att ta mig in på tomten. Samlar ork att sätta mig och jobba lite, har två katter som ligger på mig i sängen och hundarna på golvet. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 385
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 822
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp