Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är nya blåbärskakan ute. Ser helt ok ut. Spännande att se hur den smakar.

20221009_182956.webp
 
Städat hela eftermiddagen! Rensat, tvättat, dammat, dammsugit, våttorkat, gjort rent hos marsvinen, klippt marsvinen klor och rakat rumpan på den långhåriga. Samt lagat middag 🥵
Gjorde en Amaretto Sour som jag avnjöt under matlagningen. Kände mig välförtjänt av en! Nu ska jag slappa tills hundarna ska ut igen.
Frun jobbar till klockan 22.
 
Beställt tavlor till väggarna. Borde ha gjort det när jag beställde möblerna men det föll bort så det är sura 129:- för hemleverans - MEN - jag får dem redan i veckan, vilket ska bli skönt! Hatar att ha tomt på väggarna. TV imorgon, tavlor onsdag och möbler måndag nästa vecka :banana:
 
Första veckan på 7 dagar på och 7 dagar av schema avklarad. Blir nog bra. Gillar ju mitt jobb så har inga problem alls med att gasa på i en hel vecka!
Nu är bara frågan vad man ska hitta på under de lediga veckorna...? Har så svårt att vara ledig för länge... Blir uttråkad!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 377
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp