Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min katt kom in med en piercing(fiskekrok) i läppen i går kväll och gav oss en rejäl skrämselattack. :nailbiting: Ungefär tre miljarder katastroftankar for genom huvudet.
Men han var så himla snäll att hantera så vi kunde klippa isär kroken och tvätta utan problem. :heart
 
Har lyckats fixa nu så att nya jobbet har mina kontouppgifter. Det kan ju vara bra så att de kan ge mig lön också :p Nu är det bara några timmar kvar innan hundarna ska till veterinär för vaccin, sedan blir det jobb. Har inte riktigt klart för mig vad jag ska göra fram till dess. En promenad kanske inte vore helt fel.
 
Blev upprörd på ännu en grej på jobbet nu. Det är en som absolut inte kunde sitta i ett kontor hen blivit tilldelad pga jobbigt att ställa sig upp och gå tre steg för att öppna dörren om någon sökte hen

Så hen fick byta (hade jag bestämt hade jag sagt nej). Vilket innebar att en annan fick flytta sig.
Bara det att hen sitter där i två dagar och sedan klagar till den som fått flytta sig att "det luktar second hand och jag kan inte sitta där". Alltså, talar indirekt om för personen som fått flytta på sig att hen luktar illa. Bara där exploderar jag inombord. Hen luktar inte illa, men köper sina kläder på secondhand.

Nu är hen inne på 4e flytten. Jag förstår inte varför hen får lov att bete sig på det här sättet och jag förstår inte varför ingen talar allvar med hen om vad hen sa till personen som fick flytta på sig. :arghh::rage:

Hen lär inte få särskilt brådskande hjälp av mig längre. :devil:
 
Hatar att parkera inne i stora staden och just nu bygger det om överallt igen. Snark halvt hjärtinfarkt för att jag trodde jag skulle komma för sent men löste sig. Dags att lämna prover då 😅
 
Jag har ätit frukost, sanerat mig själv, kelat med katter, lyssnat på pompösa 80-tals hits och känner nu mig redo att gå till kontoret. Har en mkt färgglad outfit och ljusrosa mascara dagen till ära 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 365
Senast: Nebraska
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp